کد خبر: ۱۳۱۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
همانطور که پیش بینی می شد، فشارهای وارده به گل محمدی آنقدر زیاد شد که در نهایت سرمربی پرسپولیس صبح امروز ناچار به استعفا شد و متن استعفای خود را نیز قبل از ارائه به مدیران باشگاهش، رسانه ای کرد تا مدیریت باشگاه پرسپولیس را در عمل انجام شده قرار دهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، شاید به صورت ظاهری از استعفای یحیی در پرسپولیس استقبال نشود، اما در واقع چون مدیریت فعلی پرسپولیس خودش نیز به دنبال کناره گیری یحیی بود، قطعا این استعفا در نهایت پذیرفته خواهد شد تا یک بار منفی بزرگ از پرسپولیس برداشته شود. بنابراین گزارش، پرسپولیسی ها این روزها بیکار نیستند و دنبال گزینه های مناسب برای جانشینی یحیی می گردند.

هرچند که این روزها برخی از مربیان داخلی و خارجی که از جمله خارجی های آن ها می توان به لوکا بوناچیچ و وینگو بگوویچ اشاره کرد از طریق افراد نزدیک به خود مترصد ایجاد لینکهای قوی با رویانیان برای نشستن به جای یحیی هستند، اما شواهد موجود در باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که رویانیان و همکارانش نیم نگاهی به کرانچار، سرمربی موفق تیم سپاهان دارند.

در واقع گفته می شود که کرانچار فعلا اصلی ترین و تنها گزینه ای است که در ذهن پرسپولیسی ها شکل گرفته و احتمال اینکه بعد از اتمام رسمی فصل که جمعه است، مذاکرات رسمی با کرانچار که گفته می شود خودش نیز قصد جدایی از سپاهان دارد رسما آغاز شود، زیاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها