کد خبر: ۱۳۱۷۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر مسئولان خواستند کنار می روم اما خودم این کار را نخواهم کرد زیرا برنامه هایم در حال اجرا است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد رویانیان درباره نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «نشست بسیار خوبی برگزار شد و در این جلسه در خصوص فصل جاری و فصل آینده صحبت شد.در نشست کمیته فنی مباحث بسیار مهمی مطرح شد که در همین راستا تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.»


وی ادامه داد: «یحیی گل محمدی سرمربی فعلی تیم به عنوان گزینه نخست کمیته فنی، قرار است برنامه های خود را به اعضا ارایه دهد. اگر برنامه های گل محمدی مورد تایید قرار نگرفت بازهم از یک ایرانی استفاده خواهیم کرد.»


رویانیان در خصوص مذاکره با مصطفی دنیزلی و زلاتکو کرانچار برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: «همه ما روی سرمربی ایرانی برای فصل آینده نظر داریم قرار نیست به دنبال جذب سرمربی خارجی باشیم. از پول دادن برای مربیان خارجی خوب ترسی ندارم اما خاطره خوبی از مربیان خارجی ندارم اما بگویم هر دو این افراد گزینه های خوبی هستند.»


وی اظهار داشت: «قرار شد از این پس کمیته انضباطی باشگاه با حضور یکی از اعضای کمیته فنی عملکرد بازیکنان و کادرفنی را هرچه سریعتر بررسی و نتیجه در جلسه بعدی اعضای کمیته فنی اعلام شود تا تصمیمات لازم گرفته شود. در صورتی هم که کم کاری باشد ما با آن برخورد خواهیم کرد.»


رویانیان خاطرنشان کرد: «از این پس انتخاب سرمربی برعهده کمیته فنی خواهد بود و همچنین آنها بر تیم نظارت ویژه ای خواهند داشت تا مانند گذشته دچار آسیب نشویم.»


وی در رابطه با لیست مازاد، گفت: «نسبت به سال گذشته، بازیکنان کمتری از ما جدا خواهند شد و 30 درصد تغییر خواهیم داشت و شاید بازیکنان خارجی ما نیز جابه جا شوند تا به ترکیب ایده آل خود برسیم.»


وی افزود: «مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را در اختیار نداریم و برای این که از وضعیت کریمی با خبر باشیم منتقمی قائم مقام باشگاه را مامور این کار کرده ایم تا با کریمی گفت و گو کند.»


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با احتمال عدم بازگشت کریمی به این تیم، گفت: «اگر کریمی بازگشت که ما استقبال می کنیم اما در غیر این صورت برای او آرزوی موفقیت خواهیم کرد. باید با علی کریمی صحبت کنم تا از وضعیت جسمانی، روحی وآمادگی او مطلع شود و باید همه چیز را مورد بررسی قرار دهم.»


وی در خصوص این که آیا کریمی با کسی مشکل نداشت، اظهار داشت: «این مساله مشخص نیست اما شاید این اتفاق برای هر تیمی رخ دهد. باشگاه مهم تر از افراد و بازیکنان است و اگر بازیکن با باشگاه مشکل داشته باشد مهم نیست، مهم این است که آیا باشگاه هم با بازیکن مشکل دارد یا خیر. هیچ چیز مهم تر از باشگاه پرسپولیس نیست. اگر کسی ناراضی است ما آن فرد را مجبور نخواهیم کرد و این شکل صحبت ها زیبا نیست.»


وی در پایان در خصوص انتقادات نژاد فلاح، گفت: «برای حذف من، تصمیم گیرنده مقامات بالاتری هستند و روی حرف دیگران حساب زیادی باز نمی کنم. اگر مسئولان خواستند کنار می روم اما خودم این کار را نخواهم کرد زیرا برنامه هایم در حال اجرا است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها