کد خبر: ۱۳۱۴۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
گل‌محمدي با ذكر آمار تعداد بازي‌هايي كه مربيگري كرده به اشتباه بودن اين سوال تاكيد كرد و فردوسي‌پور هم به نوعي تسليم شد

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- نظرسنجي برنامه نود شب گذشته، يك شب بعد از ناكامي پرسپوليس در فينال جام‌حذفي به اين تيم اختصاص داده شد؛ با اين مضمون كه علت ناكامي پرسپوليس بازيكنان، كادر فني يا مديريت بوده‌اند؟

اين سوال كه البته ظاهرا به صورت كلي مطرح شده و به قول فردوسي‌پور مثلا در گزينه مربوط به كادر فني مانوئل ژوزه هم سهيم بوده اما در اصل خود ايراد زيادي داشت كه يحيي گل‌محمدي و محمد رويانيان با تماس تلفني روي اين ايرادها تاكيد كردند.

در سوال فوق كلمه «ناكامي» ظاهرا با متر نگرفتن جام و كسب نكردن سهميه يا پايين‌تر قرار گرفتن از رقبا مد نظر بوده اما به‌صورت كلي تيمي كه به فينال جام‌حذفي رسيده و از رتبه دوازدهم در پايان نيم‌فصل ليگ برتر به رتبه ششم رسيده -و در نهايت حداقل هفتم مي‌شود- را نمي‌توان ناكام ناميد. به‌خصوص كادر فني‌اش كه اين صعود ۶پله‌اي را به نام خود ثبت كرده و از ابتداي مسير دشوار جام‌حذفي بالاي سر تيم بوده است. (واقعا اگر پرسپوليس اين فصل ناكام بوده عملكرد تيم فصل قبل كه در ليگ دوازدهم شد و در جام‌حذفي هم به جايي نرسيد را بايد چه نام گذاشت؟)

در همين ارتباط يحيي گل‌محمدي با ذكر آمار تعداد بازي‌هايي كه مربيگري كرده به اشتباه بودن اين سوال تاكيد كرد و فردوسي‌پور هم به نوعي تسليم شد. چراكه تصور كنيد اگر آن پنالتي‌ها خراب نمي‌شد يا به هر شكلي پرسپوليس فينال را مي‌برد الان يحيي با كسب يك جام و صعود ۶پله‌اي در جدول فرشته نجات پرسپوليس و بهترين گزينه براي هدايت تيم در فصل آينده لقب مي‌گرفت.

در همين ارتباط محمد رويانيان هم با تاكيد بر نادرست بودن سوال نظرسنجي حرف درستي زد و اعلام كرد بهتر بود اين‌طور سوال مي‌شد كه علت باخت پرسپوليس در فينال جام‌حذفي چه چيزي بوده است؟ از آنجا كه يحيي تا قبل از اين بازي آمار خوبي داشت و كمتر اشتباه مي‌كرد شايد بهتر بود اين سوال مطرح مي‌شد و البته به احتمال فراوان باز هم او بيشترين راي را مي‌آورد.

به هر حال نزديكي آرا در اعلام اوليه نظرسنجي برنامه ديشب نود نشان مي‌داد نامفهوم بودن سوال، بسياري از مخاطبان را به ترديد انداخته و پاسخ‌ها چندان جهت مشخصي نداشته اما بعد از اعلام اوليه و پيش بودن گزينه كادر فني از ساير گزينه‌ها بقيه شركت‌كنندگان هم با ديدن گزينه برتر به كادر فني راي دادند تا به‌يكباره درصد آراي اين گزينه بالاتر برود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها