کد خبر: ۱۳۱۴۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
همه مي دانند كي روش و كريمي رابطه بسيار مناسبي دارند و حضور بازيكن بزرگي مثل كريمي مي تواند كمك بسیاري به تيم ملي در بازي هاي مقدماتي جام جهاني كند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي كريمي بعد از بازي پرسپوليس مقابل سپاهان همه را شوكه كرد. آن هم با تصميمي كه مبني بر خداحافظي از فوتبال گرفت.


بعد از خداحافظي علي كريمي از فوتبال خيلي از پيشكسوتان، مديران و البته محمد رويانيان از تلاش براي بازگرداندن او صحبت كردند. اين در حالي است كه گفته مي شود كريمي قصدي براي بازگشت ندارد و از يكسري مسائل پيش آمده در پرسپوليس ناراحت است.


اين بار اما شنيده مي شود شايد كريمي به دعوت كي روش براي حضور در تيم ملي جواب مثبت بدهد. همه مي دانند كي روش و كريمي رابطه بسيار مناسبي دارند و حضور بازيكن بزرگي مثل كريمي مي تواند كمك بسیاري به تيم ملي در بازي هاي مقدماتي جام جهاني كند.


بر همين اساس گفته مي شود شايد علي كريمي به تيم ملي برگردد و كي روش را در 3 بازي مقدماتي جام جهاني همراهي كند. اين خبر مي تواند خبر خوشي براي فوتبال ايران باشد. به خصوص اينكه تيم ملي جو ملتهبي را پشت سر مي گذارد و حضور يك بازيكن محبوب و با تجربه مي تواند به تيم ملي كمك كند.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها