کد خبر: ۱۳۰۸۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
نکته‌ی جالب‌ توجه آن است که گل‌محمدی برای حضور مهدوی‌کیا ترجیح داد محمد قاضی را از لیست 18نفره‌ی خود خارج کند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- لیست ۱۸نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای فینال جام‌حذفی مقابل سپاهان اعلام شد و یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخ‌پوشان تصمیم گرفت با وجود این‌که مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا پیش از دیدار فینال جام‌حذفی لغو شده است، نام این بازیکن را در فهرست ۱۸نفره تیمش برای دیدار فردا قرار دهد.

مهدوی‌کیا که قصد داشت پیش از بازی با سپاهان ۵دقیقه به صورت نمادین بازی و از فوتبال خداحافظی کند، با رایزنی‌های انجام شده تصمیم گرفت بازی خداحافظی‌اش را به دیدار با هامبورگ موکول کند. بدین ترتیب این بازیکن در بازی فردا کنار پرسپولیسی‌ها حضور خواهد داشت، اما این‌که به میدان برود یا نه به نظر کادر فنی بستگی دارد.

نکته جالب‌ توجه آن است که گل‌محمدی برای حضور مهدوی‌کیا ترجیح داد محمد قاضی را از لیست ۱۸نفره خود خارج کند. قاضی در آخرین دیدار پرسپولیس در شرایطی که در ترکیب اصلی به میدان رفته بود، بین دو نیمه تعویض شد تا ضمن اعلام نارضایتی از این وضعیت به‌نوعی از تیم قهر کند. او در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که شخصیتش در پرسپولیس به بازی گرفته شده و با پیوستن به این تیم جایگاهش در تیم‌ملی را از دست داده است!

لیست ۱۸نفره پرسپولیس:

۱-نیلسون کوریا؛ ۲-رضا محمدی؛ ۳-علیرضا نورمحمدی؛ ۴-محسن بنگر؛ ۵-سیدجلال حسینی؛ ۶-حسین ماهینی؛ ۷-محمد نوری؛ ۸-علی کریمی؛  ۹-کریم انصاری‌فرد؛ ۱۰-هادی نوروزی؛ ۱۱-عادل کلاه‌کج؛ ۱۲-ولادکو گروزدانوسکی؛ ۱۳-رضا حقیقی؛ ۱۴-مهدی مهدوی‌کیا؛ ۱۵-میثم نقی‌زاده؛ ۱۶-غلامرضا رضایی؛ ۱۷-امیرحسین فشنگچی؛ ۱۸-محمدرضا خانزاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها