کد خبر: ۱۳۰۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
"صراط" - این روزها که بازار شایعات برای دخالت دولت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ بوده و هر از گاهی اظهار نظری برای اثبات این موضوع صورت می گیرد گمانه ها از فعالیت چراغ خاموش برخی مهره های دولتی برای قرار گرفتن در لیست جریان انحرافی خبر می دهد .
جریان انحرافی برای به دست گرفتن مجلس نهم فعالیت جدی خود را آغاز کرده و امید زیادی به کسب رای در شهرستانها و شهرهای کوچک دارد .
از همین رو در حال دست چین کردن گزینه های مورد نظر خود برای کاندیداتوری در شهرستانها است .
به گزارش صراط نیوز ، دکتر غلامرضا کاتب عضو هیئت مدیره پست بانک ایران و اهل شهرستان گرمسار یکی از افرادی است که شنیده ها خبر از کاندیداتوری وی از زادگاه رئیس جمهور را می دهد .
این عضو گرمساری هیئت مدیره پست بانک پس از کاندیداتوری در انتخابات هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمسار نه تنها موفق به کسب آرای مردم این شهرستان نشد بلکه در میاندوره ای همان انتخابات نیز رد صلاحیت شد .
وی که در سوابق خود معاونت طرح و توسعه و مشاور رئیس دانشگاه پیام‌نور نور را ثبت کرده در واحد گرمسار و تهران این دانشگاه نیز به تدریس پرداخته است .
غلامرضا کاتب در حالی در اقدامی عجیب با حکم وزیر اقتصاد و دارایی و با توجه به نداشتن هیچگونه سابقه بانکی و مالی به عضویت در هیئت مدیره پست بانک در آمده است که در سوابق تحصیلی اش فوق لیسانس و دکترای مدیرت و تحصیلات حوزوی بدون ذکر محل اخذ مدرک نوشته شده است .
کاتب از اعضای رسمی حزب اعتدال و توسعه از احزاب حامی میرحسین موسوی بوده و ضمن تشکیل مجمع گرمساری های مقیم مرکز جلسات این مجمع را در دفتر این حزب برگزار می کند .
 
هنوز از چگونگی پیوند برخی احزاب و چهره های اصلاح طلب با جریان انحرافی خبری در دست نیست .  
 
هر چند هنوز به صورت رسمی کاندیداهای جریان انحرافی مشخص نشده اند اما شواهد و قرائن از شکل گیری لیستی از کاندیداها که در دولت مسئولیت داشته اند خبر می دهد .
 
صراط نیوز ضمن احترام به دکتر غلامرضا کاتب آمادگی خود را برای بیان مواضع شفاف ایشان در رابطه با جریان انحرافی اعلام می دارد .
 
در آینده ابعاد بیشتری از افراد لیست این فرقه معرفی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها