کد خبر: ۱۳۰۷۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هيچ صحبتي درباره خريد امتياز باشگاهي انجام نداده‌ايم و در اين فاز نيستيم.
ناصر گودرزي در خصوص 16 تيمي شدن ليگ برتر عنوان کرد: قطعا ليگ فصل آينده 18 تيمي خواهد بود. خواسته 16 مديرعامل است که ليگ 18 تيمي باقي بماند فقط دو باشگاه ملوان و نفت تهران با 16 تيمي شدن موافق هستند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه چرا زماني که اين مصوبه تصويب شد باشگاه‌هاي اعتراض نکردند يادآور شد: شايد فکر نمي‌کردند که کار به اينجا بکشد. آن موقع مصوبه دادند و هم‌اکنون صدايش درآمد. اگر من در آن موقع حضور داشتم قطعا به اين موضوع اعتراض مي‌کردم.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد اينکه اين يک قانون است و بهتر نيست که همه به آن پايبند باشيم خاطرنشان کرد: هر قانوني به هر حال زماني بازنگري مي‌شود. ممکن است بالاترين مرجع قانون ما يعني مجلس زماني يک موضوعي را تصويب کند و بعد از مدتي مورد بازنگري قرار دهد. هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال هم اين تصميم را گرفته اما آدم‌هاي زيادي با اين موضوع مخالفند و آقايان نبايد با لجبازي بر اين موضوع پافشاري کنند.

گودرزي در مورد شايعاتي که در خصوص خريد امتياز تيم گسترش فولاد صورت گرفته، گفت: به هيچ عنوان چنين موضوعي وجود ندارد. ما اصلا در اين فازها نرفته‌ايم. پيگيري ما روي همان موضوع 18 تيمي باقي ماندن ليگ است. به اين مسائل اصلا فکر نکرده‌ايم.

وي ادامه داد: براي ما دو هفته پاياني بسيار مهم است و تلاش مي‌کنيم تا با برتري در اين ديدارها و 18 تيمي باقي ماندن ليگ به بازي پلي‌آف برويم.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد سرمربي فصل آينده اين تيم تصريح کرد: هنوز هيچ تصميمي در اين باره نگرفته‌ايم. کادر فني ما تا پايان فصل به کار خود ادامه خواهد داد و پس از آن در مورد اين موضوع تصميم خواهيم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها