کد خبر: ۱۳۰۷۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
ستاد دانشجویی مردمی حامیان لنکرانی با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های فکری دانشجویان و فارغ التحصیلان معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی جهت برنامه‌های انتخاباتی باقری لنکرانی به اقشار مختلف مردم تشکیل شد.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، ستاد دانشجویی مردمی حامیان لنکرانی با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های فکری دانشجویان و فارغ التحصیلان معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی جهت انتقال دیدگاه‌ها و برنامه های انتخاباتی دکتر باقری لنکرانی به اقشار مختلف مردم تشکیل شده است.

از ساختار این ستاد، می توان به تشکیل کمیته های «محتوایی»، «رصد»، «پشتیبانی»، «شبکه های اجتماعی»، «پاسخگویی به شبهات»، «اعزام مبلغ» ،«رسانه » ،« استان ها »،« اقشار » اشاره کرد.

همچنین روابط عمومی این ستاد با اعلام شماره حساب 4600940016 نزد بانک ملت به نام آقایان حسینی، یوسفی و خضریان یا به شماره کارت 4956- 4430- 0610- 6221؛ از عموم دانشجویان و اقشار مختلف دعوت به عمل آورد تا با واریز کمک‌های مردمی، ستاد مذکور را در امر تبلیغات و اطلاع رسانی و فعالیت‌های گفتمانی در راستای حفظ و احیاء شعارهای اساسی انقلاب اسلامی یاری کنند.

همچنین نشریه شماره یک ستاد دانشجویی مردمی حامیان دکتر باقری لنکرانی با نام "حماسه پایداری" منتشر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
دمتون گرم
ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها