کد خبر: ۱۳۰۲۸۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
فصل نقل و انتقالات براي اهالي فوتبال داراي حواشي و هيجاناتي است كه مهم ترين بخش آن دربي نقل و انتقالات است.
شايعه مذاكره مدافع آبي‌ها با باشگاه رقيب سوژه‌اي نبود كه بتوان به راحتي از آن گذشت. در حالي كه بعضي‌ها مي‌كوشيدند تا شايعه مذاكره مدافع معروف آبي‌ها با سرخ‌ها را تكذيب كنند، ناگهان مديران اين باشگاه در مورد دربي و كري‌خواني‌هاي معروف آن صحبت و اعلام كردند كه اين‌بار آنها منتظر دربي هستند و براي اين بازي برنامه‌هاي زيادي دارند.


شنيده‌هاي ما در مورد ماجراي استخدام مدافع آبي حكايت از آن دارد كه يكي از مسئولان باشگاه رقيب كه اتفاقا از اهالي فوتبال هم نيست از طريق دوستانش براي جذب اين بازيكن وارد عمل شده است.


البته اين پايان شنيده‌ها در مورد آقاي موقت نيست چون اين عضو باشگاه سرخ‌ها جدا از مذاكره با مدافع تيم حريف، از طريق دوستانش با يك بازيكن شهرستاني نيز مذاكراتي را در تهران انجام داده كه در صورت نياز، در مورد اين موضوع توضيحات بيشتري خواهيم داد.


در مورد رفتارهاي جالب پشت پرده بايد به مسايل ديگري نيز اشاره كنيم و در همين خصوص بايد بدانيد كه مسئولان باشگاه آبي هم در طول اين مدت بيكار ننشسته‌اند و اقدامات لازم را براي جذب يكي از مهاجمان ناراضي تيم رقيب انجام داده‌اند.


از آنجايي كه اختلاف‌ها و مسايل بين كادر فني سرخ‌ها با يكي از مهاجمان اين تيم بالا گرفته، مسئولان باشگاه آبي براي چندمين بار مذاكرات‌شان را با اين بازيكن از سر گرفته تا شايد براي فصل آينده بتوانند او را از تور سرخ‌ها بيرون بكشند.


در اين حال مسئولان سرخ‌ها باخبر شده‌اند كه تيم رقيب به‌دنبال جذب مهاجم تيم‌شان است و با او در اين مورد صحبت كرده‌اند، به همين دليل است مهاجم ملي‌پوش سرخ‌ها اعلام كرده كه پس از پايان بازي‌هاي تيمش در مورد آينده‌اش تصميم‌گيري مي‌كند. بدون شك شروع اين اتفاق‌هاي پشت پرده بين دو باشگاه رقيب آن هم قبل از پايان بازي‌ها مي‌تواند حرف و حديث‌هاي فراواني را به همراه داشته باشد.
روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها