کد خبر: ۱۲۹۴۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
آن‌قدر از اين حاشيه‌ها مطرح مي‌شود كه خودمان هم به چشمان‌مان شك مي‌كنيم. همين شايعات خيلي روي تمركز فكري و ذهني بازيكنان تاثير گذاشت.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی و از ستون‌های اصلی خط دفاعی این تیم در مورد اتفاقات مختلف آخر فصل و افت شدید تراکتورسازان حرف‌های جالبی دارد. گفتگوی این بازیکن بااخلاق را با سایت گل بخوانید.

 

درباره باخت‌های متوالی تراکتور؟!

نمی‌دانم چه بگویم! مقابل الجزیره شرایط فنی خوبی داشتیم. روی یک اشتباه فردی گل اول را دریافت کردیم. آن‌ها نصف موقعیت‌های ما را هم در بازی نداشتند، ولی ما گل خوردیم و دچار استرس شدیم. دروازه خالی را هم گل نزدیم. همه این‌ها نشان از اضطراب و فشار گل نزدن بود. آن‌قدر از باخت می‌ترسیدیم که بالاخره هم باختیم! یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی بود که در عمرم انجام دادم. فقط حرص خوردم، بس که موقعیت خراب می‌کردیم.

ضعف تراکتور روی ضدحملات حریف؟

طبیعی است وقتی یک تیم با تمام نفرات حمله می‌کند، آن‌ها ضدحمله بزنند. بازی واقعا خوبی را انجام دادیم و حق‌مان چیزی جز پیروزی پر گل نبود.

تبعات حذف از آسیا؟

شرمنده هواداران شدیم. ما حتی در امارات هم تنها نبودیم. از لحظه‌ای که به ایران برگشتیم پایم را به کوچه و خیابان نگذاشته‌ام. چطور به این همه طرفدار بگویم متاسفیم! واقعا شرمنده آن‌ها هستیم.

عصبانیت کاپیتان؟

گلی که خوردیم خیلی بد بود. ضمن این‌که اماراتی‌ها هم اعصاب‌مان را خرد کرده بودند. از بغل‌شان هم رد می‌شدیم خودشان را به زمین می‌انداختند تا وقت بازی را تلف کنند! داور هم که عین خیالش نبود. به او می‌گفتم وقت را نگه دار، می‌گفت دخالت نکن و کارت زرد دارد. در‌‌ همان صحنه‌ای که من به ضربه بازیکن الجزیره‌ به صورت مهدی کریمیان اعتراض کردم، کارت زرد نشان داد!

حاشیه‌ها و شایعه درگیری بازیکنان؟

به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاد. آن‌قدر از این حاشیه‌ها مطرح می‌شود که خودمان هم به چشمان‌مان شک می‌کنیم. همین شایعات خیلی روی تمرکز فکری و ذهنی بازیکنان تاثیر گذاشت.

دلیل افت تراکتور در روزهای آخر فصل؟

تا حدودی تیم‌های حریف دست‌مان را خوانده‌اند. تقریبا در اکثر بازی‌ها با یک سیستم بازی می‌کنیم و به ندرت دست به تغییر کارهای تاکتیکی می‌زنیم. به هر حال تیم‌های حریف، نقاط قوت‌مان را کور می‌کنند و روی نقاط ضعف ما هم برنامه‌ریزی دارند. ضمن آن‌که خستگی بازی‌ها هم تاثیر بسزایی داشته. این بازی‌های آخری که انجام دادیم فشار بسیار زیادی روی بچه‌های تیم بود. اگر شرایط به‌گونه‌ای بود که از تمام نفرات تیم استفاده می‌کردیم خیلی بهتر بود.

کسب سهمیه آسیایی؟

دو بازی حساس دیگر داریم. باید از آلومینیوم که به دنبال فرار از منطقه سقوط است امتیاز بگیریم. بازی آخر هم با پرسپولیس است. فکر می‌کنم صعودمان را باید قبل از بازی با پرسپولیسی‌ها قطعی کنیم.

رفتن یا ماندن تونی؟

سوت پایان بازی تراکتور با پرسپولیس که زده شود، صحبت می‌کنم. الان درباره این مسائل اظهارنظری نمی‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها