کد خبر: ۱۲۹۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۰
بولتن نیوز: یکی از اقدامات جریان فتنه و سبزها بعد از ماجرای آشوب های انتخابات 88، سوء استفاده از نام افراد نامی و مشهور در جهت پیشبرد منافع و اهداف خود بوده است.

در بسیاری از مواقع فتنه گران برای آنکه حرف های خود را به ظاهر وجیه نشان دهند و یا قدرت تأثیرگذاری آن در مخاطب را بالا ببرند بیانیه ها و مصاحبه هایی دروغین و کذب به نقل از آنان منتشر کرده و می کنند.
این موضوع به قدری مضحک و خنده آور شده که دیگر داد خود سبزها را هم در آورده و خودشان هم به این اخبار اعتنایی نمی کنند.



در جدیدترین این اقدامات، طبق بررسی های خبرنگار بولتن نیوز با خبر شدیم که تعدادی از هنرمندان و اهالی سینما در پی سوء استفاده از نام آنان در شبکه های مجازی چون فیس بوک و توئیتر و حتی ارسال ایمیل هایی جعلی از نام آنان و القاء همسویی شان با جریان فتنه، دست به اعتراض زده اند. برخی از این هنرمندان مطرح که در مقابل این موضوع به شدت معترض شده اند عبارت است از: امین حیایی، پرویز پرستویی، مریلا زارعی، آتنه فقیه نصیری و... .
 








این بازیگران به صراحت اعلام کردند نه تنها صفحات ایجاد شده به نام آنها، هیچ گونه ارتباطی با آنها ندارد بلکه به شدت از ماهیت چنین اعمال دغل بازانه و فریبکارانه ای بیزار و متنفرند. خانم آتنه فقیه نصیری نیز در گفتگویی اعلام کرد: اصلا در فیس بوک فعالیتی ندارم و از شنیدن خبر ایجاد فضایی با نام خود در فیس بوک شوکه شدم!
 
اعتراض این هنرمندان در حقیقت از این بابت است که چرا این افراد بدون رعایت کردن هرگونه حریم اخلاقی و شرعی از طرف آنان اخباری را در جامعه پخش می کنند که عواقب این اخبار متوجه آنان خواهد شد. چرا فتنه گران به این راحتی با آبرو و حیثیت افراد بازی می کنند و اعتبار چندین و چند ساله کار حرفه ای آنان را به راحتی زیر سوال می برند؟

به نظر می رسد جریان فتنه که هر روز با ریزش بیشتری مواجه بوده سعی می کند تا با سوء استفاده از نام این هنرمندان قدرت بسیج عمومی خود را افزایش دهد. موضوعی که به نظر می رسد شبیه آب در هاون کوبیدن باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها