کد خبر: ۱۲۹۰۴۵
زمان انتشار: ۰۲:۲۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
خاتمی در اقدامی فرافکنانه و رو به جلو با طرح این سوال که"چه جرمی رخ داده است که باید از آن توبه کرد؟" در صدد سرپوش گذاشتن بر اقدامات ساختار شکن و خیانت هایی است که او به همراه دیگر عوامل و سران فتنه علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی مرتکب شدند.

جام: سایت "بی بی سی" ارگان رسمی دولت انگلیس، با انعکاس سخنان روز گذشته سید محمد خاتمی در جمع عده ای از معلمان و فرهنگیان نوشت: «محمد خاتمی٬ رئیس جمهور پیشین ایران که بسیاری از اصلاح طلبان خواهان نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری هستند٬ این سئوال را مطرح کرده است که "آیا به فردی که به عنوان یک شهروند عادی هم محدودیت زیادی برای صحبت کردن و اظهار نظر و سفر کردن دارد و در معرض انواع تهمت ها است، به سادگی اجازه می دهند اوضاع به دست او سپرده شود؟"»

 

به نوشته بی بی سی: «آقای خاتمی در بخشی از سخنانش در جمع معلمان و فرهنگیان در خصوص احتمال نامزدی خود گفت: "فقط آمدن هست که ما را به این نتیجه می رساند؟ به این طرف قضیه هم بیاندیشیم. اگر هدف اصلاح امور است و برآورده شدن مطالبات انسانی و معیشتی آیا فقط آمدن فرد خاص و گرایش خاص وضع را بهتر می کند یا بدتر؟"»


آقای خاتمی که در فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88 به همراه دیگر سران فتنه با متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به تقلب در انتخابات، باعث خدشه دار شدن وجهه نظام اسلامی در عرصه بین المللی شد در ادامه، طلبکارانه می پرسد: «وقتی می گویند و تهدید می کنند که کسانی باید توبه کنند مرادشان چیست؟ توبه از اصلاح طلبی؟ یا از حقی که هست و از آن دفاع می کنیم؟ چه جرمی رخ داده است که باید از آن توبه کرد؟»

 

چند نکته در اظهارات آقای خاتمی قابل تامل است. وی در اقدامی فرافکنانه و رو به جلو با طرح این سوال که"چه جرمی رخ داده است که باید از آن توبه کرد؟" در صدد سرپوش گذاشتن بر اقدامات ساختار شکن و خیانت هایی است که او به همراه دیگر سران فتنه علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی مرتکب شدند.

 

آقای خاتمی! آیا لازم هست شعار همه گیر مردم در روز 9 دی را که در تمام شهرهای ایران یک صدا فریاد می زدند "لعن علی عدوک یاحسین [....]" و یا "[...] اعدام باید گردند" یادآوری کنیم. نکند برداشت شما در آن روز این بود که این شعارها در حمایت از شما سر داده شد؟

 


آقای خاتمی! چه جرمی رخ داده است؟! مردم هیچ چیزی را فراموش نکرده‌اند؛ مردم فراموش نکرده اند که با فتنه ای که با رمز "تقلب" از سوی کاندیدهای شکست خورده و با حمایت شما و دیگر اصلاح طلبان در سال 88 کلید خورد، چه هزینه هایی را برای کشور و مردم به دنبال داشت و شیرینی حماسه ای باشکوه را در کام ملت ایران تلخ کرد.

 

 

آقای خاتمی! شاید شما فراموش کرده باشید؛ اما مردم هرگز فراموش نکرده اند، فتنه ای که شما به همراه میر حسین موسوی و مهدی کروبی رهبری آن را بر عهده داشتید، باعث ریخته شدن خون عده ای از هموطناننمان گردید.


آقای خاتمی! شاید شما فراموش کرده باشید؛ اما مردم هرگز حادثه تلخ عاشورای حسینی سال 88 را فراموش نخواهند کرد که اغتشاش گران با حمله به عزاداران حسینی و با زدن کف و سوت حرمت این روز عزیز را شکستند اما شما به همراه دیگر سران فتنه حتی حاضر نشدید این جنایت  را محکوم و از عاملان آن اعلام برائت کنید. البته آقای موسوی بیانیه ای صادر کرد اما در آن بیانیه "آشوبگران"  را "مردان خدا جو" نامید!

 

 


آقای خاتمی! امیدواریم اندک مطالب ذکر شده در بالا بتواند به شما در بازخوانی و یادآوری حوادث ناگوار پس از فتنه 88 که از سوی شما و دیگر سران فتنه رقم خورد، کمک نماید.

برای مشاهده اخبار انتخاباتی جام اینجا کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
دوست انقلابی بی ادعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خاتمی هیچ وقت مخالف نظام نبوده ونیست تنها رییس جمهوری بوده که هم در خدمت رهبری وهم درخدمت این نظام مقدس بوده وهست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها