کد خبر: ۱۲۸۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش شیعه آنلاین، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: شاهزاده "سعود الفیصل" وزیر امور خارجه عربستان سعودی طی چند روز اخیر "علی اکبر صالحی" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را برای سفر به عربستان دعوت کرده و تلاش بسیار زیادی نموده تا وی را متقاعد نماید تا این سفر را هر چه سریع تر به سعودی انجام دهد.

این منبع آگاه در ادامه افزود: این دعوت "سعود الفیصل" تحت عنوان "مذاکره در مورد اوضاع و حوادث جاری در بحرین و دستیابی به راه حلی جهت پایان دادن به بحران این کشور" انجام شده است.

این منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: بررسی های دقیق انجام نشده نشان می دهد که هدف رژیم وهابیت این بوده که پس از مذاکره با "صالحی" موضعی شدید علیه جمهوری اسلامی ایران بگیرند و در واقع با اتخاذ سیاستی دو گانه میان مقامات ارشد کشورمان شکاف ایجاد کنند.

این منبع آگاه افزود: در واقع آل سعود قصد داشته به گونه ای با صالحی مذاکره کند که گویا فقط نماینده دولت ایران است و نه نماینده نظام، و در ادامه با اتخاذ موضعی علیه جمهوری اسلامی ایران، مقابل نظام بایستند. آنان به دنبال ایجاد شکاف و القای اختلاف نظر در دستگاه سیاست خارجی کشورمان هستند. آنان معتقدند که می شود بین دولت و مقامات ارشد نظام و دیگر دستگاه ها شکاف ایجاد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها