کد خبر: ۱۲۸۱۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
علی بطیخ ، گفت:علیرغم این که برخی در خارج از مصر ، سلفی ها را تحریک می کنند تا از سفر ایرانی ها به مصر جلوگیری کنند اما آغوش قاهره به روی همه گردشگران ایرانی باز است.
به گزارش 598، «علی بطیخ» عضو مجلس شورای جماعت اخوان‌المسلمین در گفتگو با خبرنگار تهران پرس ، با اشاره به اعتراض اخیر سلفی ها در مصر برای جلوگیری از حضور گردشگران ایرانی در این کشور گفت: علیرغم این که برخی در خارج از مصر ، سلفی ها را تحریک می کنند تا از سفر ایرانی ها به مصر جلوگیری کنند اما آغوش قاهره به روی همه گردشگران ایرانی باز است.


وی ادامه داد : فرهنگ ایران با فرهنگ مردم مصر ، همبستگی دیرینه دارد و البته نزدیکی این فرهنگ ها برای غرب و استعمارگران خوشایند نیست.


این عضو اخوان المسلمین ، گفت:اگر ما بتوانیم در جهات مختلفی با ایران رابطه تنگاتنگ ایجاد کنیم بدون شک ، آرمان های انقلابی خود را به ثمر می نشانیم و می توانیم امت اسلامی را محقق کنیم.


بطیخ  ، گفت : ما در جریان انقلاب خود از الگوی انقلاب اسلامی ایران و از اندرزهای آیت الله خامنه ای استفاده کرده ایم و برای این که این اندیشه ها و آرمان ها را بهتر بشناسیم باید با ایران رابطه بیشتری داشته باشیم.


وی در پایان تاکید کرد:مصر امروز با توطئه های بسیاری روبرو شده است و صهیونیست ها و آمریکا یی ها بر آتش  اختلافات داخلی می افزایند که امید است این مسائل هر چه سریعتر رفع شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها