کد خبر: ۱۲۸۰۶۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
روزنامه همشهری از رسانه های تحت اختیار و حامی شهردار تهران در انتخابات آتی امروز با انتشار این مصاحبه در حرکتی تامل برانگیز اقدام به سانسور قسمت هایی از این مصاحبه در انتقادات تند محمد باقر قالیباف از مواضع محمود احمدی نژاد در طرح مسئله هولوکاست در عرصه بین الملل نمود. جالب توجه است که تحلیل آقای قالیباف از مواضع دولت احمدی نژاد در عرصه بین الملل که روز گذشته نیز با استقبال رسانه های مختلف معاند و ضد انقلاب روبرو گردید آنقدر عجیب و غیر قابل قبول بود که در ارگان رسمی شهرداری تهران هم سانسور می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انتشار مصاحبه محمد باقر قالیباف از کاندیداهای قطعی حاضر در ائتلاف 2+1 و حمله شدید ایشان به یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم که بارها توسط مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته بود امروز با واکنش های مختلفی روبرو شد.

روزنامه همشهری از رسانه های تحت اختیار و حامی شهردار تهران در انتخابات آتی امروز با انتشار این مصاحبه در حرکتی تامل برانگیز اقدام به سانسور قسمت هایی از این مصاحبه در انتقادات تند محمد باقر قالیباف از مواضع محمود احمدی نژاد در طرح مسئله هولوکاست در عرصه بین الملل نمود.



جالب توجه است که تحلیل آقای قالیباف از مواضع دولت احمدی نژاد در عرصه بین الملل که روز گذشته نیز با استقبال رسانه های مختلف معاند و ضد انقلاب روبرو گردید آنقدر عجیب و غیر قابل قبول بود که در ارگان رسمی شهرداری تهران هم سانسور می شود.

لازم به ذکر است که دکتر قالیباف در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در خصوص طرح مسئله هولوکاست در جامعه جهانی این گونه بیان می دارد: "قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هیچ گاه با یهود مخالف نبودیم، یک دین است؛ آنجایی که ما مخالفت کردیم با صهیونیست ها بوده است. ما 30 سال حامی اصلی آرمان فلسطین بوده ایم ولی به واسطه هوشمندی امام و رهبری کسی نتوانست ما را متهم به ضد یهود بودن بکند. ولی یکباره بدون توجه به نتایج و پیامدها بحث هولوکاست مطرح می شود. این چه نفعی برای انقلاب و فلسطینی ها داشت. ببنید وقتی ما آن  زمان به اسم آرمان گرایی؛ موضوع هولوکاست را مطرح کردیم و آن جنجال ایجاد شد."

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران با اشاره به زیر سوال رفتن مبنای اصلی مشروعیت رژیم صهیونیستی و در تردید قرار گرفتن ماجرای هولوکاست اظهار کردند: «صهيونيستها فلسطين را به بهانه هولوكاست غصب كردند اما عدم تحمل رسانه های غربی و صهيونيستی و دولتهای حامی اسرائيل در برابر طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست نشان می دهد كه مسئله مشروعيت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افكار عمومی جهان از دليل پيدايش اين رژيم جدّيتر شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها