کد خبر: ۱۲۷۶۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
معاون اجتماعی ناجا:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی ضمن تشریح اقدامات پلیس در برخورد با بدپوششان و بدحجابان گفت: به مقوله بدحجابی باید به صورت ریشه‌ای توجه شود.

به گزارش 598، سردار منتظر المهدی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه طرح امنیت اخلاقی در راستای صیانت از شان و منزلت زنان اجرایی می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعمل طرح امنیت اخلاقی بازنگری شده است یا خیر؟ گفت: بله، همه چیز در این مورد مشخص و معین شده است و حتی پرسنل زن ما نیز آموزش‌های لازم در این زمینه را کسب کرده‌اند و ابعاد جامعه شناسی و روانشناسی در این بحث رعایت شده است.

وی در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر کلی بودن مصادیق بدحجابی گفت: زنان می‌دانند که چه حجابی سالم و درست است و پلیس با آن چیزی که شان زنان را کاهش می‌دهد، برخورد می‌کند.

وی در مورد نقش نیروی انتظامی در برخورد با بدپوششی و بدحجابی افراد جامعه با اشاره به اجرایی شدن طرح صیانت از شان و منزلت زنان گفت: باید به صورت ریشه‌ای به مقوله بدحجابی توجه کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه حجاب مساله‌ای اجتماعی و نه فردی است گفت: حجاب هدیه خداوند برای انسانهاست.

سردارمنتظر المهدی

وی با بیان اینکه تمامی روش‌ها و شیوه‌های برخورد با بدحجابان و بدپوششان مشخص شده است، گفت: نیروی انتظامی به دنبال امنیت اجتماعی است و به همین دلیل در ابتدا از شیوه اغنایی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از شیوه اغنایی، از شیوه‌های ترغیبی و تشویقی استفاده می‌شود، گفت: در مرحله پایانی و به عنوان آخرین درمان بحث اجبار و شیوه‌های سلبی توسط ماموران اجرایی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها