کد خبر: ۱۲۷۴۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی در نظر دارد به بهانه ممانعت از حمله شهرک نشینان یهودی به مساجد و کلیساهای فلسطینی و نظارت بر هر گونه فعالیت مسلمانان و مسیحیان و تحت نظر گرفتن آنان، دوربین‌هایی مدار بسته را در این اماکن نصب کند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت"، وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی در ماه آینده این دوربین‌ها را در اماکن مذکور نصب خواهد کرد و این کار نزدیک به 15 میلیون شکل (واحد پول اسرائیل) برای دولت عبری هزینه در بر خواهد داشت.

وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اقدام به دنبال تشدید حملات شهرک نشینان صهیونیست به مساجد و کلیساهای فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی افزودند که این طرح اقدامی مشکوک از جانب دولت عبری به منظور نظارت بر مساجد و جنبش‌های اسلامی در حال توسعه در سرزمین‌های اشغالی 48 و قدس اشغالی است.

منابع مذکور تشریح کردند که رژیم صهیونیستی می‌تواند به جای این کار شهرک نشینان جنایتکار یهودی را که به مساجد و کلیساهای فلسطینیان حمله می‌کنند، بازداشت کند اما این رژیم هرگز دست به چنین کاری نمی‌زند.

این منابع همچنین خاطرنشان کردند که رهبران شهرک نشیان تندروی یهودی صراحتا اهداف خود از این حمله‌ها را اعلام می‌کنند و مراکز و اماکن اقامت آنها به ویژه در شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در جنوب الخلیل شهرک‌های بیت عین، بیت ایل، علیا و دیگر کانون‌های شهرک نشینی کاملا معروف است و این یهودیان جنایتکار همواره به دین مبین اسلام اهانت کرده و حملات گسترده‌ای را علیه مساجد اسلامی در شمال و جنوب کرانه باختری تحت حراست و نظارت نظامیان رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها