کد خبر: ۱۲۷۳۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سپاهانی‌ها درحالی عصر دیروز با ۳۹ نفر عازم دوبی شدند که احمد جمشیدیان تنها غایب این کاروان بود.

جام ورزشی؛ هافبک سپاهان که به دلیل مصدومیت بازی‌های اخیر سپاهان را از دست داده بود، پیش از بازی با داماش گیلان به همراه سپاهان به رشت نرفت و از غایبان تیم اصفهانی در این مسابقه بود.


سپاهانی‌ها پس از دیدار با داماش به تهران رفتند تا از آنجا راهی دبی شوند اما جمشیدیان در این زمان نیز به جمع سپاهانی‌ها اضافه نشد تا بازی با النصر را نیز از دست بدهد و این درحالی بود که پیش از این به نظر می‌رسید هافبک سپاهان به این بازی خواهد رسید.


رشادی پزشک سپاهان در همین خصوص گفت: «من برای شرکت در سمینار پیشگیری از آسیب در تهران بودم و با رسیدن تیم به تهران برای بازی با داماش به رشت رفتیم و الان هم عازم امارات هستیم. جمشیدیان مصدومیتی از قبل داشت و تحت درمان بود. اگر مصدومیت جدیدی برای او پیش آمده باشد من فعلاً خبری ندارم ولی زانوی او قبلاً ضربه خورده بود و روند درمانش هم بد نبود و همچنان تحت درمان قرار داشت.»


با این حال، غیبت جمشیدیان بیش از هر چیز به حرف و حدیث های روزهای اخیر این تیم دامن زد؛ شایعاتی مبنی بر اینکه هافبک باسابقه سپاهان مصدوم نیست و به خاطر کم‌کاری یا دلایل دیگر از سوی کرانچار از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها