کد خبر: ۱۲۶۹۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ برتر - کاپیتان کهنه کار تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که شانس قهرمانی استقلال بیشتر از آنهاست اما هنوز هیچ چیز تمام شده نیست.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال سپاهان با شکست غیر منتظره ای برابر داماش گیلان عملا قهرمانی این فصل لیگ برتر را تقدیم استقلالی ها کرد. سپاهانی ها که در بازی مستقیم مقابل استقلال هم با گل به خودی محسن ایران نژاد در ثانیه های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرده بودند، این بار قربانی اشتباه بچگانه احسان حاج صفی شدند تا قلعه نویی و شاگردانش خود را برای جشن قهرمانی آماده کنند. محرم نوید کیا کاپیتان کهنه کار سپاهان که معمولا کمتر مصاحبه می کند درمورد این شکست تلخ می گوید: «متاسفانه شکست بدی را در رشت متحمل شدیم. شاید تساوی نتیجه عادلانه تری بود اما به نظر من و با احترام به تیم حریف ما باید برنده بازی می شدیم.»
شماره 4 وفادار سپاهان در واکنش به اشتباه عجیب احسان حاج صفی گفت: «پس از پایان بازی خود احسان هم از اشتباهش بسیار ناراحت بود. ما تلاش کردیم تا او را دلداری دهیم اما تاثیری نداشت. به هر حال اشتباه هم جزئی از فوتبال است و ممکن بود هر بازیکنی مرتکب این اشتباه شود.»
او ادامه داد: «احسان زحمات زیادی برای سپاهان کشیده است. مطمئن باشید که این زحمات هرگز از یاد هواداران سپاهان نخواهد رفت.»
محرم نویدکیا در پایان در مورد قهرمانی این فصل لیگ برتر گفت: «در حال حاضر استقلال شانس بیشتری نسبت به ما دارد اما به هیچ عنوان ناامید نخواهیم شد و تا زمانی که شانس داشته باشیم، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها