کد خبر: ۱۲۶۳۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
هافبک ملی‌پوش بارسلونا معتقد است عناوینی که تا به امروز با این تیم به دست آورده برای هر کسی اتفاق نمی‎افتد و نیازی به رویاپردازی برای کسب عناوین بیشتر ندارد.

جام ورزشی، ژاوی هرناندس، هافبک بازیساز تیم بارسلونا عنوان کرد که نمی‌تواند رویای کسب قهرمانی‌های بیشتر را با این تیم در سر بپروراند. هافبک کاتالان‌ها که در قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا بسیار تاثیرگذار بوده است، 6 عنوان قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با آبی‌و‌اناری پوشان تجربه کرده است.

هافبک 33 ساله کاتالان‌ها در گفت‌و‌گو با مجله بارسلونا گفت: حقیقت بهتر از رویاهایم است. هر فوتبالیستی رویای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را دارد ولی من 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان و 6 قهرمانی در لالیگا را تجربه کرده‌ام. تحقق یافتن چنین رویایی کار ساده‌ای نیست، چون حاصل تلاش روزبه‌روز بوده است.

وی افزود: زمانی که از فوتبال خداحافظی کنم تازه متوجه خواهم شد که چه کار بزرگی کرده‌ام. به عنوان یک هوادار موفقیت‌های بارسلونا برایم لذت‌بخش بوده است.

ژاوی تصریح کرد: کنترل کردن غرور کار دشواری است. ما در رختکن غرور بسیاری داشتیم ولی هر کدام از ما به وظیفه خود آگاه بودیم. اگر بر غرور تیمی خود غلبه نمی‌کردیم به موفقیت دست نمی‌یافتیم. اینها درس‌هایی است که در فوتبال و زندگی روزمره قابل اجراست.

هافبک خلاق کاتالان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: به لیونل مسی نگاه کنید، او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی او هم می‌داند که بدون بارسا و هم‌تیمی‌هایش به این جایگاه نمی‎رسید. لیونل در تیم ملی آرژانتین نیز هنوز بهترین بازیکن به شمار می‌رود ولی در نهایت این کار گروهی تیم است که شما را به سمت موفقیت و پیروزی سوق می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها