کد خبر: ۱۲۶۰۶۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
رابطه قلعه نویی با مجیدی و هوادارانش ادامه دارد؟

جام ورزشی؛ بعد از اتفاقات بازی با الهلال عربستان و انتقاد قلعه نویی از تشویق مجیدی توسط هواداران، سرمربی استقلال رفتار عجیبی در بازی با سپاهان داشت. قلعه نویی وقتی وارد زمین شد، از سوی تماشاگران جایگاه های شماره 10 و 12 تشویق شد، جایی که همیشه بیشتر از دیگر سکوها تشویق می شود اما سرش را پایین انداخت و جوابی به آنها نداد.


مشخص بود که او از هواداران استقلال ناراحت است. ابتدای بازی هم که سرمربی استقلال تشویق شد، باز هم مثل سابق برای آنها دست نزد تا مشخص شود که او می خواهد ناراحتی اش را به آنها ابراز کند. دقیقه 16 بازی باز هم هواداران استقلال که البته بیشتر از طرف لیدرهای قلعه نویی تحریک می شدند شروع به تشویق سرمربی شان کردند و او این بار برای آنها دست تکان داد.

 

این تمام داستان قلعه نویی و هواداران استقلال نبود. ترکیب استقلال که در ورزشگاه آزادی خوانده شد، تماشاگران از دیدن نام مجیدی در ترکیب استقلال تعجب کردند و خود هواداران مجیدی انتظار فیکس بازی کردن بازیکن محبوب‌شان نداشتند. البته قلعه نویی تصمیمی برای 90 دقیقه بازی کردن او نداشت. چرا که نمی خواست تسلیم درخواست هواداران شود که مجیدی 90 دقیقه بازی کند. وقتی تابلوی تعویض بالا رفت که سیاوش اکبرپور به جای مجیدی به بازی برود، باز هم هواداران استقلال علیه تصمیم سرمربی خود اعتراض کردند. یکی در سکوها فریاد زد: «برای چه سیاوش رو می فرستی زمین و فرهادو بیرون می کشی؟» یک تماشاگر دیگر هم فریاد زد:«تا کی می خواهی لج بازی کنی و فرهادو بازی ندی.»

 

جالب اینکه وقتی قلعه نویی دستش را دراز کرد که با مجیدی دست بدهد، بازیکن شماره 7 استقلال خودش را به ندیدن زد و با سرمربی استقلال دست نداد تا هر کسی که این صحنه را دید به ناراحتی مجیدی از تعویض قلعه نویی پی ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها