کد خبر: ۱۲۵۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، محمد العریفی چهره جنجالی وهابیت در جمع خبرنگاران گفت: برای تشکیل یک کنفدارسیون علیه نفوذ ایران و پیوستن هر کشور مسلمانی به شورای همکاری، حتی اگر پاکستان باشد خوشحال می شوم.

العریفی در یک گفتگوی اختصاصی با شبکه "روتانا خلیجیه" اظهار داشت: اخیرا خبرهای خوبی به گوشمان رسیده که قرار است کشور دوست و برادرمان اردن به شورای همکاری بپیوندد و این امر باعث تقویت هر چه بیشتر عربها خواهد شد.

وی در ادامه سخنان مضحک خود گفت: این مسئله کنفدراسیون مقتدر علیه فتنه گری ایران فقط مختص کشورهای عربی نمی شود بلکه برای تمام کشورهای مسلمان است.

این چهره جنجالی وهابی که تا به حال چندین بار به علما و مراجع شیعه توهین نموده در ادامه صحبتهایش گفت: من حرفهایم را واضح زدم و هر کسی که با این سخنان مخالف است می تواند سرش را به دیوار بکوبد!

 این روزها با گسترده شدن موج بیداری اسلامی و احتمال شعله ور شدن هر چه بیشتر آن در سرزمین سعودی، علمای وهابیت که حیات خویش را در بقای حکومت نامشروع سعودی می بینند، دست به کار شده و با انواع و اقسام فتاوا و سخنرانی ها سعی دارند تا مانع از اعتراضات مردمی در عربستان سعودی و سایر کشورهای همپیمان خود شوند.

گفتنی است، علمای وهابیت و دیکتاتورهای منطقه به خیال خود بهترین راه برون رفت از بحران فعلی را ترویج تفکرات ایران هراسی و شیعه هراسی می دانند غافل از اینکه در دو کشور تونس و مصر که انقلابهایشان به پیروزی رسید نه بحث همسایگی و فتنه ایران مطرح بود و نه معترضین از شیعیان بودند لذا این دسیسه برای افکار عمومی پذیرفته شده نیست  امّا از آنجا که سقوط رژیم آل خلیفه در بحرین سرآغاز انقلاب مردم عربستان خواهد بود، وهابیت سعی دارد تا این اعتراضات را رنگ اختلاف مذهبی و دخالتهای ایران بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها