کد خبر: ۱۲۵۸۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
یکی از فعالان ضدانقلاب به دلیلی جالب خواستار آن شده است که‌ هاشمی به‌ر‌غم اینکه بعد از خاتمی بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری است ولی در این انتخابات شرکت نکند. به گزارش رجانیوز، محمدرضا یزدان‌پناه با اشاره به این نکته که حاکمیت با اقتدار برهم‌زنندگان آرامش اجتماعی و ثبات سیاسی را تحمل نخواهد کرد، گفت ‌هاشمی و خاتمی نیز نمی‌خواهند در مقابل این فضا قرار بگیرند و میلی با این شرایط برای حضور ندارند.

 وی اشاره می‌کند که این بی‌میلی به طور مشخص در‌ هاشمی بیشتر است زیرا وقتی ‌هاشمی بیاید همه علیه او بسیج می‌شوند. این فعال ضدانقلاب تصریح می‌کند: ‌هاشمی یک بار در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۴ طعم مواجهه با چنین لشکری را چشید و پس از آن گفت تنها می‌تواند به خداوند شکایت کند!

 یزدان‌پناه كه پيش از اين در رسانه‎هاي نزديك به فرزندان ‌هاشمي قلم مي‎زده، در ادامه به یک نکته جالب اشاره می‌کند و می‌افزاید: وقتی در آذر‌ماه ۱۳۹۱‌ ‌رفسنجانی برای جلوگیری از رویارویی با گروهان کوچکی از همان لشکر حتی نتوانست به زادگاه و حیاط خلوت خود یعنی رفسنجان سفر کند، اعلام کرد سفرش را برای جلوگیری از تنش لغو کرده است.

 او که آمادگی و توانایی مواجهه با تنش بر سر شرکت در یک مراسم ختم ساده در رفسنجان را ندارد، چگونه می‌تواند با تنش‌هایی که بی‌شک پس از کاندیداتوری در انتخابات با آنها مواجه خواهد شد، مقابله کند؟ وی خاطرنشان می‌کند: اکبر‌هاشمی رفسنجانی سال‌هاست در حوزه دیپلماسی هم طرفدار تنش‌زدایی شده و از تنش‌زایی در سیاست خارجی بشدت انتقاد می‌کند. به نظر نمی‌آید این آیت‌الله در آستانه 80 سالگی به طريق اولی به دنبال تنش‌زایی در سیاست داخلی باشد. او خود گفته است که در انتخابات به مانور وحدت نیاز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها