کد خبر: ۱۲۵۱۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي استقلال معتقد است كه شماره 8 تيمش حتي اگر آماده نباشد يك پاس طلايي مي دهد و بازي را عوض مي كند.

وقتي مجتبي جباري در رياض 2 پاس گل طلايي داد قلعه‌نويي نزد فتح الله زاده رفت و گفت: «حاجي ديدي جباري ارزشش را دارد؟ او راه هم برود يک پاس طلايي مي‌دهد و بازي را عوض مي‌کند.» چند روز قبل از آن جباري 120 ميليون تومان گرفته بود تا با آرامش بيشتري به عربستان برود. فتح الله زاده هم بعد از پرداخت‌هاي شب عيد گفت به هيچ‌کس بدهکار نيستم و هر کسي پول طلبکار است بيايد پيش خودم!


مجتبي جباري از ابتداي فصل تاکنون 450 ميليون گرفته بود که با احتساب اين 120 ميليون تومان جمع دريافتي‌هاي او به 570 ميليون تومان مي‌رسد البته مجتبي با اين مبلغ مشکل مالياتي خود را هم حل کرد تا دغدغه فکري نداشته باشد و با خيال راحت براي استقلال بازي کند. علاوه بر او چند ستاره کليدي استقلال هم بين 500 تا 700 ميليون از مبلغ قرارداد خود را گرفته‌اند هرچند که همين مسئله صداي چند نفر ديگر را درآورده و آن‌ها مي‌گويند باشگاه نبايد بين بازيکنان تبعيض قائل شود.


هر سال جباري در فصل نقل و انتقالات يکي از سوژه‌هاست و در همان فصل هم مصاحبه مي‌کند. امسال هم به نظر مي‌رسد همين ماجرا تکرار شود البته 2 سال پيش گفته مي‌شد جباري قطعا از استقلال مي‌رود اما در نهايت با درخواست مالي او موافقت شد و مجتبي هم با مظلومي کار کرد و هم با قلعه‌نويي.


البته سال گذشته فتح الله زاده طوري با جباري قرارداد بست که بازي به بازي پول بگيرد اما امسال شرايط فرق کرد و شماره 8 قراردادي تقريبا 700 ميليوني با آبي‌ها بست که تا امروز 570 ميليون آن را گرفته و بعيد است براي دريافت 130 ميليون باقي مانده هم مشکل خاصي داشته باشد. به هر حال جباري بازيکني است که قلعه‌نويي با وجود مشکلات عديده قبلي‌اش با او، مي‌گويد: «حتي اگر آماده نباشد يک پاس طلايي مي‌دهد و بازي را عوض مي‌کند. او هم براي تيم ملي غنيمت بزرگي است و هم براي استقلال.»


* جباري استقلال را از کمپ دور مي‌کند!
قبل از تعطيلات نوروز بود که مجتبي جباري دوباره قاطي کرد و پس از 20 دقيقه صحبت با امير قلعه‌نويي محل کمپ را ترک نمود. فرداي آن روز روزنامه‌ها نوشتند جباري دوباره پول مي‌خواهد و به همين دليل تمرين نکرده اما واقعيت چيز ديگري بود. آن روز شماره 8 آبي‌ها که به "هشت شاکي" شهره شده از وضعيت چمن کمپ استقلال شاکي بود و مي‌گفت: «اميرخان! باور کنيد اين‌جا پاي بازيکنان آسيب مي‌بيند. فقط من شاکي نيستم بلکه اين حرف همه بچه‌هاست.»


بعد از آن صحبت‌ها امير از مجتبي خواست اعتراضش را علني و رسانه‌اي نکند تا آرامش تيم بر هم نخورد. نکته اين‌جا بود که نظر قلعه‌نويي تقريبا با جباري يکي بود و خود او هم چندان از وضعيت چمن کمپ راضي به نظر نمي‌رسيد. قلعه‌نويي از همان روز به فکر تعويض زمين تمريني استقلال افتاد و شخصا رايزني‌هايي را صورت داد تا تمرينات آبي‌ها حداقل تا پايان فصل جاري به زمين شماره 2 آزادي منتقل شود؛ اتفاقي که قرار است طي روزهاي آينده رخ دهد و در آن صورت بايد جباري را عامل اصلي آن دانست.
روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها