کد خبر: ۱۲۵۰۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
قطبی دو سال است که می‌خواهد به ایران بیاید و مادرش را ببیند اما نمی‌تواند. او خیلی از این مسأله ناراحت است

به گزارش 598 به نقل ازسایت گل- افشین قطبی مدت‌هاست که حق ورود به ایران را ندارد. البته او برای ورود به کشورمان مشکلی ندارد، اما اگر وارد ایران شود دیگر اجازه خروج نخواهد داشت. بنابراین مشکلات مالیاتی باعث شده این مربی ایرانی بعد از ترک کشورمان در زمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ دیگر رنگ کشورمان را نبیند.

افشین قطبی که به دلیل این مشکلات از دیدار خانواده‌اش در ایران محروم شده، با جدیت پیگیر حل این معضل شده است. به خصوص که او اعتقاد دارد این بدهی باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شده نه توسط شخص قطبی. به همین دلیل مدیر برنامه‌های قطبی در ایران از احتمال شکایت وی به فیفا خبر داده است.

مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های قطبی در ایران در خصوص مسأله مالیاتی موکل خود می‌گوید: برای او 800 میلیون تومان مالیات بریده‌اند در حالی که در قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس قید شده که باشگاه باید مالیاتش را بدهد.

حاج‌باقر همچنین در مورد قرارداد قطبی با فدراسیون فوتبال می‌گوید: در زمان قرارداد قطبی با فدراسیون 50 میلیون از وی کم شد که گفتند برای مالیات است. چرا این پول را به اداره مالیات ندادند؟ قطبی دو سال است که می‌خواهد به ایران بیاید و مادرش را ببیند اما نمی‌تواند. او خیلی از این مسأله ناراحت است و حتی شاید از فدراسیون و پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس که این روزها شاکی‌های زیادی در فیفا دارد، باید خودش را برای یک پرونده جدید هم آماده کند. پرونده‌ای که این بار شاکی آن از همه شاکی‌های قبلی آشناتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها