کد خبر: ۱۲۴۹۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
انسان ها هر کدام رژیم های غذایی خاصی را دارند و برخی حتی به خوراکی های مورد علاقشان معتاد نیز هستند و به جز آن از هیچ ماده دیگری تغذیه نمی کنند.
علاقه گاهی اوقات می تواند به ضرر انسان نیز عمل کند، شما ممکن است علاقه بسیار زیادی به خوراکی هایی مانند چیپس داشته باشید و به همین علت هر لحظه دوست دارید چیپس بخورید و این رژیم غذایی مشکلات بسیاری برای شما به وجود خواهد آورد. در دنیا نیز انسان های زیادی هستند که علاقه به عقل آن ها غلبه کرده است و تنها از خوراکی مورد علاقه شان استفاده می کنند.

** سبزیجات

بسیاری هستند که رژیم سبزیجات دارند و البته این مورد خیلی هم عالی است و باعث می شود سیستم های بدن پاکیزه و تمیز کار کنند اما والدین یک کودک تصمیم داشتند او را تبدیل به یک سبزی خوار کنند آن هم در حالی که این کودک حتی یک سال سن هم نداشت. والدین او هیچ ماده لبنی و شیری به او نمی دادند و این باعث شده بود بچه بسیار ضعیف شود حتی به حالت به مرگ رسیده بود اما خوشبختانه دیگر اقوام خانواده متوجه این موضوع شدند و از این والدین شکایت کردند دادگاه نیز آن ها را به 25 سال زندان محکوم کرد.

** شکلات

یک دختر انگلیسی هیچ چیز جز شکلات در طول روز نمی خورد و والدین او نیز خیلی به رژیم غذایی عجیبش کاری ندارد. او این روزها در سلامت کامل به سر می برد و مشکل خاصی به خاطر رژیم غذایی اش برای او به وجود نیامده است. او روزانه نزدیک به 15 تخته شکلات می خورد و البته ممکن است این میزان در روز به 25 عدد نیز برسد. تا به حال متخصصین راه های مختلفی برای از بین بردن مشکل غذایی اش پیشنهاد کرده اند که هیچکدام مشکل گشا نبوده است.

** نوشابه

چندی پیش خانمی دور نیوزلند بر اثر خوردن نوشابه درگذشت و پس از آن مشخص شد که او به نوشابه اعتیاد داشته است. این خانم روزانه 10 لیتر نوشابه می خورده است و دوستانش می گویند که به غیر از نوشابه هیچ چیز دیگری نمی خورد. رژیم نوشابه این خانم باعث شده بود که دریچه های قلب او مسدود شده و البته سکته قلبی کند.

** هویج

دختری انگلیسی چند سالی است که تنها هویج میخورد. او برای آنکه ثابت کند خوردن هویج رنگ بدن را تغییر نمی دهد همه روزه بیش از دو کیلوگرم هویج می خورد. او در طول سه سال گذشته به هیچ عنوان غذای دیگر را نمی خورد و البته این موضوع باعث شده است تا بسیاری از سیستم های بدنش از کار بیافتند و ویتامین ها به درستی به بدن او نمی رسد ولی این دختر همچنان به خوردن هویج ادامه می دهد.

** ناگت مرغ

استیسی دختری است که 15 سال است غذایی جز ناگت مرغ نمی خورد. مادر این دختر می گوید تا به حال راه های زیادی برای از بین بردن این رژیم غذایی امتحان کرده ایم اما او به هیچ عنوان دست از ناگت برنمی دارد و ما نیز دست از حل کردن این موضوع کشیده ایم. البته پزشکان در این مورد گفته اند اگر او به رژیم ناگتی اش ادامه دهد به زودی جانش را ازدست می دهد ولی او به هیچ عنوان از این کار دست نمی کشد و به نوعی از خوردن بقی مواد غذایی ترس دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها