کد خبر: ۱۲۴۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
یک مرد آمریکایی در ایالت «جورجیا» که به دلیل بدهی و مصادره شدن منزلش دست به گروگانگیری زده بود، در یک عملیات آزادسازی گروگان‌ها به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

به گزارش598، فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فرد مسلح که 4 آتش‌نشان اهل ایالت «جورجیا» را به گروگان گرفته بود، روز چهارشنبه در عملیات آزادسازی گروگان‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

در این عملیات همچنین، یک مأمور پلیس نیز زخمی شد و آتش‌نشان‌ها که پس از پاسخ دادن به یک تماس که ظاهراً یک تماس پزشکی بود، گروگان گرفته شده بودند، نیز دچار جراحات خفیفی شدند.

مقامات پلیس جورجیا از ارائه جزئیات درباره آنچه که در محل گروگانگیری رخ داده خودداری کردند و همچنین خبر ندادند که آیا فرد گروگانگیر در نتیجه گلوله‌هایی که مأموران قانون به او شلیک کرده جان خود را از دست داده‌اند و یا اینکه بر اثر جراحاتی جان داده است که خودش بر بدنش وارد کرده بود.

یکی از مأموران پلیس آمریکا در خصوص فرد مسلح گروگانگیر گفت که او ظاهراً از مشکلات مالی رنج می‌برده است و خواستار بازگردانده شدن تلویزیون و سرویس تلفن همراه خود شده بود و به همین دلیل گروگانگیری کرده بود.

ثبت اموال نشان می‌دهد که خانه وی در 35 مایلی شمال شرقی «آتلانتا» در اختیار شرکت وام مسکن دولت فدرال است و سخنگوی این شرکت تأیید کرد که مالکیت خانه به دلیل بدهی از او سلب شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها