کد خبر: ۱۲۴۴۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
تعدادي از بازيگران مجموعه خنده‌بازار براي تهيه کليپي در تمرين امروز پرسپوليس حاضر شدند.
به گزارش فارس، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان به مرور کارهاي تاکتيکي و فوتبال دسته گرمي پرداختند.

*علي کريمي تا ساعت 2 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر به تمرينات اختصاصي و فيزيوتراپي پرداخت و سپس ورزشگاه را ترک کرد. کريمي در تمرين امروز بعد از ظهر غايب بود، البته به صورت تلفني با گل‌محمدي هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده بود.

*تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که برخي از ميهمانان اين تمرين هنرپيشه‌هاي برنامه خنده‌بازار بودند. قرار بود کليپي براي يک فيلم سينمايي توسط آنها در تمرين امروز ساخته شود.

*حضور يکي از اين افراد با شماره 8 پرسپوليس که روي آن نوشته بود آرش برهاني در نوع خود جالب بود. اين فرد وقتي به داخل ورزشگاه رفت برخي هواداران که مقابل در ايستاده بودند تعجب کردند.

*رضا حقيقي، معدنچي و قاضي اختصاصي تمرين کردند. البته قاضي مصدوم نيست و به دليل سه‌کارته بودن در ديدار مقابل ذوب‌آهن غايب خواهد بود.

*با توجه به وضعيت تمريني امروز پرسپوليس، احتمالاً رضا حقيقي و علي کريمي به بازي مقابل ذوب‌آهن نمي‌رسند.

*پژمان جمشيدي نيز يکي از ميهمانان تمرين امروز بود که با گروه فيلمبرداري در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کرده بود.

*پيمان قاسم‌خاني نويسنده سريال‌هاي طنز ميهمان ويژه تمرين امروز قرمزپوشان بود. او قرار است در ورزشگاه درفشي‌فر در هنگام تمرين فيلمي درباره وضعيت پيشکسوتان سرخ‌پوشان بسازد.

*يک بچه معلول نيز با ويلچر در تمرين امروز حضور داشت و با بازيکنان اين تيم به خوش و بش پرداخت.

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل ذوب‌آهن بعد از ظهر فردا راهي اصفهان خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها