کد خبر: ۱۲۴۳۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیمهای تراکتورسازی و سپاهان نمایندگان کشورمان در حالی امروز (چهارشنبه 21فروردین) به مصاف حریفان عربستانی خود می روند که در دور قبل بازیهای خود را واگذار کرده اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتورسازی امشب ساعت 20:15 به مصاف تیم فوتبال الشباب عربستان می رود و سپاهان هم در عربستان میهمان الاهلی است.

**تراکتورسازی تبریز – الشباب عربستان
ارتش سرخ به دنبال انتقام
 
تیم فوتبال تراکتورسازی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه 21فروردین ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الشباب عربستان است.

شاگردان تونی اولیویرا هفته گذشته با نتیجه 1بر صفر مقابل الشباب عربستان شکست خوردند، برای جبران این باخت باید سه امتیاز بازی را در تبریز بدست آورند.

تراکتورسازی اکنون با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الجیش قطر در رده دوم جدول گروه A قرارگرفته است و اگر این تیم تبریزی بتواند الشباب را ببرد به صدر جدول بازمی گردد.

تماشاگران تبریزی با تشویقشان در پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره نقش مهمی ایفا کردند. آنها با حضورشان در بازی امشب نیز می توانند باعث افزایش روحیه بازیکنان تراکتور سازی شوند.

درآن سوی میدان هم الشباب عربستان هم تیم دست و پا بسته ای نیست به طور حتم برای امتیاز گرفتن از تراکتور سازی به تبریز آمده است و اگر بتواند مقابل تراکتورسازی پیروز شود صدرنشینی اش را در جدول رده بندی تداوم می بخشد.

تیم های فوتبال الجزیره و الجیش هم در همین گروه ساعت 20:10 به مصاف هم می روند.

کوولانکو والنتین به عنوان داور وبا کمک های ایساورافائل و سعید کاسیموف هر سه از ازبکستان بازی تراکتورسازی مقابل الشباب عربستان را قضاوت می کند.

 
**الاهلی عربستان - سپاهان اصفهان
زردپوشان کام عربها را تلخ می کنند!

زرد پوشان اصفهانی در هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 22:15در حالی در عربستان به مصاف الاهلی می روند که در بازی رفت شکست سنگینی از این تیم خوردند و تا حدودی صعود این تیم عربی از گروه C مسجل شده است و به طور حتم شاگردان کرانچار برای صعود به مرحله بعد باید این تیم عربستانی را شکست دهند.

همانطورکه الاهلی در اصفهان با دست پر به کشورش بازگشت باید دید که تیم سپاهان هم می تواند با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کند یا نه!

طلایی پوشان سپاهانی در بازی رفت علت باخت مقابل الاهلی را خستگی مفرط عنوان کردند و حالا که این تیم اصفهانی فرصت کافی برای بازسازی اش داشته است. باید دید این تیم می تواند جواب پایکوبی عربها را بدهد یا نه!

سپاهانی ها برای پیروزی در این بازی نباید اجازه خودنمایی به مهاجمان الاهلی ازجمله برونو سزار و عمادالحسنی بدهند و باید مواظب ضد حملات حریف هم باشند.

تیم فوتبال الاهلی عربستان در بازی رفت دو مرتبه دروازه اش در اصفهان باز شده و سپاهانی ها چند موقعیت گلزنی را از دست دادند. براین اساس گل زدن به الاهلی در کشورش غیر ممکن نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها