کد خبر: ۱۲۴۲۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
تیم استقلال در دیدار خانگی برابر الهلال عربستان با یک گل مغلوب شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، تیم فوتبال استقلال در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی و در حضور 70 هزار تماشاگر به مصاف الهلال عربستان رفت.

 

در دقیقه 35 نواف روی اشتباه جواد نکونام صاحب یک توپ بادآورده شد و دروازه استقلال را باز کرد تا نیمه نخست با یک گل به سود الهلال خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم قلعه نویی دو تعویض کرد و بیک زاده و ایمان موسوی را به میدان فرستاد و در ادامه نیز اکبرپور جانشین حاتمی شد اما حملات استقلالی ها بی نتیجه بود و البته این تیم خوش شانس بود که الهلال از دیگر موقعیت های خود استفاده نکرد.

 

این دیدار در پایان با همان یک گل به سود نماینده عربستان خاتمه یافت تا تکلیف صعودکنندگان از این گروه به هفته های دیگر کشیده شود.

 

تماشاگران که از قرار نگرفتن نام فرهاد مجیدی در فهرست 18 نفره گلایه داشتند در دقایق پایانی به شدت این بازیکن را تشویق کردند تا به این شکل اعتراض خود را به تصمیم قلعه نویی اعلام کنند.

 

استقلال با برتری در این دیدار می توانست صعود خود را قطعی کند.

 

در دیگر دیدار این گروه الریان قطر دو بر یک العین امارات را شکست داد و به این ترتیب استقلال با 7 امتیاز صدرنشین ماند، الهلال و العین با 6 امتیاز این تیم را تعقیب می کنند و الریان 4 امتیازی نیز برای خود شانس صعود مصور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها