کد خبر: ۱۲۴۰۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مهاجم تراکتورسازي مي‌گويد تراکتورسازي براي صعود از گروهش بايد الشباب را در تبريز شکست دهد.
سيد مهدي سيد صالحي درباره بازي با الشباب از دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: ديدار دشواري خواهد بود. الشباب تيمي قوي و قدرتمند است. ما بايد سعي کنيم در اين بازي از تمامي موقعيت‌هايمان به خوبي استفاده کنيم. ان‌شاءالله هواداران نيز از بازي استقبال خوبي کنند و حضور پرشوري در استاديوم داشته باشند تا با کمک آن‌ها دست پر از ميدان مسابقه خارج شويم و از اعتبار فوتبال ايران و تبريز دفاع کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: اطمينان دارم هواداران به ورزشگاه خواهند آمد. با دعاي خير مردم و کمک خدا اميدوارم پيروز شويم و با کسب سه امتياز ارزشمند اين مسابقه براي بازي‌هاي آينده آماده شويم.

مهاجم تراکتورسازي درباره اينکه آيا فکر مي‌کنند از گروه‌شان صعود مي‌کنند يا خير گفت: بله اگر ما مي‌خواهيم از گروه‌مان صعود کنيم بايد در مقابل الشباب عربستان سه امتياز را کسب کنيم و به اين پيروزي نيازمنديم. اميدوارم در ديگر بازي‌هاي پيش‌رو نيز بتوانيم نتايج خوبي کسب کرده و به عنوان نماينده شايسته از گروه‌مان صعود کنيم.

سيد صالحي درباره اينکه آيا شانس قهرماني در ليگ قهرماني را از دست داده‌اند يا خير اظهار کرد: ما تا بازي آخر تمام تلاش‌مان را خواهيم کرد و همه چيز در دست خداوند است و ان‌شاءالله در بازي‌هاي باقي مانده در ليگ برتر بهترين نتايج را کسب کنيم و به هدف‌مان در ليگ برتر نيز دست يابيم.

وي همچنين درباره بازي رفت با الشباب عربستان گفت: ما در آن بازي مستحق شکست نبوديم ولي در مجموع قسمت به اين شکل بود که نتيجه را واگذار کنيم. بازي خوبي انجام داديم و موقعيت‌هاي خوبي نيز داشتيم. ان‌شاءالله در بازي روز چهارشنبه اين نتيجه را جبران کنيم.

ديدار تراکتورسازي و الشباب عربستان در دور برگشت از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20 چهارشنبه در استاديوم يادگار امام تبريز برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها