کد خبر: ۱۲۳۳۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
پرویز مظلومی می گوید کارشان برای ماندن در لیگ پروژه ای دشوار است.
به گزارش 598،پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره شرایط تیمش آلومینیوم و برد دیرهنگامی که برابر ملوان در بندرعباس بدست آورده است سخن گفت. او که تیمش شرایط دشواری برای بقاء در لیگ دارد. درباره بازی با ملوان گفت: «این دو هفته تعطیلی لیگ خیلی به کمک مان آمد و توانستیم تیم را از نو بسازیم. فکر می کنم نمایش بچه ها در این بازی بهتر از بازی های قبل بود. ما تلاش زیادی کردیم و سرانجام در دقیقه 94 به حق مان رسیدیم. البته گل بدی خوردیم و داوری هم در این بازی تصمیماتی داشت که من هنوز درکش نکردم. توپی را که بازیکن ملوان با دست از روی خط دروازه در آورد ، باید پنالتی اخراجی می داشت اما اصلا خطا گرفته نشد. »
او درباره گلی هم که خوردند می گوید:« گل بدی بود . یک سانتر از فاصله 40 یا 50 متری مستقیم آمد و رفت توی دروازه ما. چیزی نمانده بود امتیاز بازی از دست مان بپرد . باید خیلی دقت کنیم. ما 3 بازی داریم که 2 تایش مثل فینال است. بازی با تراکتورسازی و بازی با سپاهان. دو تیمی که در کورس قهرمانی هستند و با تمام وجود به زمین می آیند. این استرس کارمان را بالاتر می برد.»
او در ادامه با اشاره به شرایط سخت تیمش گفت:« اشتباه کردم. یا نباید می آمدم یا اگر قرار بود بیایم باید همان نیم فصل اول که به من پیشنهاد دادند قبول می کردم. روی حساب رفاقت با اکبر ، زمان خواستم و گفتم بگذارید میثاقیان کارش را انجام بدهد. ولی بعد وقتی اصرار مدیر تیم را دیدم ، پذیرفتم اما دیگر وقتی نداشتم. حتی برای اینکه یاری اضافه کنیم هم جایی نداشتیم. ما 26 یا27 بازیکن در تمرینات مان داریم. این قدر تمرینات شلوغ است که حتی برای کار گروهی هم به مشکل می خوریم ولی به قول فیروز کریمی این قدری جای خالی نداریم که یک نوزاد به تیم مان اضافه کنیم. »
مظلومی معتقد است سازمان لیگ باید لیگ را 18 تیمی کند تا حقی از مردم هرمزگان ضایع نشود. او می گوید:« اگر لیگ امسال را 16 تیمی می شد منطق داشت . چون تیم ملی درگیر بازی های جام جهانی بود . ولی سال بعد که دغدغه ای نداریم. تکلیف تیم ملی مشخص شده است ، بازی ها که فشردگی ندارد پس بهتر است دست به لیگ مان نزنیم.»
او درباره بازی ندادن به ایمون زاید هم گفت:« ایمون قبل از عید گفت به تیم ملی لیبی دعوت شده و رفت به مرخصی . 4 روز هم دیرتر از موعد ممکن به تمرینات ما برگشت. نمی دانم کجا رفته بود ولی وقتی آمد خیلی آماده نبود برای همین از ترکیب اصلی تیم بیرون ماند و میلاد شرایط بهتری برای بازی داشت. البته ما یک بازیکن خارجی دیگر هم داشتیم که در این بازی در ترکیب قرار نگرفت. استانبولی ، مدافع تیم ما ظهر روز بازی سر میز ناهار رفتاری داشت که نظم تیمی مان را به هم ریخت برای همین از ترکیب تیم خارج شد. با اینکه یار هم نداشتیم ، او را کنار گذاشتم و از دفاع چپ مان در پست دفاع وسط بازی گرفتم. او خوب هم بازی کرد و از بازی اش رضایت داشتم.»
مظلومی که همیشه یکی از منتقدان اصلی کروش بوده درباره تیم ملی می گوید:« حالا وقت حمایت است. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی برسد اما زمانی که وقتش بود من انتقاد هایم را کردم ولی کو گوش شنوا. کسی حرف های ما را گوش نکرد تا این قدر شرایط مان برای صعود سخت باشد. ولی حالا دیگر باید امید داشت و هر کمکی که می شود به تیم ملی کرد تا از این 3 بازی آخر حداکثر امتیاز را بگیریم. اگر تیم به جام جهانی نرسد همه ضرر می کنیم. مردم ما به این هیجان نیاز دارند. فوتبال به این اتفاق نیاز دارد و باید تمام تلاش مان را بکنیم تا هر طور که هست جهانی شویم.»
مظلومی یکی از منتقدان حضور بازیکنان لژیونر اروپایی در تیم ملی هم هست . او هنوز هم اعتقاد دارد این بازیکنان خیلی چیز زیادی به فوتبال ایران اضافه نمی کنند:« هنوز هم می گویم غیر از اشکان دژاگه که یک استثناء است و نعمتی برای فوتبال ایران محسوب می شود ، دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چیز خاصی ندارند. مثلا قوچان نژاد با اینکه بازیکن خوبی است اما باید با دیگر مهاجمان لیگ برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند و خیلی فوق العاده نیست ولی دژاگه فرق دارد او نوع فوتبالش متفاوت است و در تیم ملی هم این کیفیتش را به نمایش می گذارد. یا مثلا اخیرا بازیکنی را دعوت کرده بود که فقط در تمرینات حاضر باشد. این نوع دعوت ها هیچ کمکی را به تیم ملی نمی کند. »
مظلومی برد استقلال را هم به هواداران این تیم تبریک گفت و برای این تیم در بازی های آسیایی و لیگ آرزوی موفقیت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها