کد خبر: ۱۲۳۳۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
مهاجم سپاهان تاکید کرد که مصدومیتش در اردوی تیم ملی واقعی بوده و تاکید کرد که اگر لازم باشد جواب قلعه‌نویی را بعد از بازی دو تیم در لیگ برتر خواهد داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سپاهان بعد از برد شیرین مقابل استقلال در جام حذفی، شکست تلخی را مقابل الاهلی عربستان تجربه کرد. حال بازی با الاهلی کاملا مشخص بود که بازیکنان سپاهان خسته هستند ولی محمدرضا خلعتبری مهاجم این تیم معتقد است که تیمش جدا از خستگی، بازی خوبی را هم به نمایش نگذاشت.


خلعتبری در مورد وضعیت سپاهان در آسیا، حاشیه های دیدار با استقلال در جام حذفی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.


* از بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی شروع کنیم که حاشیه های زیادی در مورد بازی کردن تو به وجود آمد. در این مورد چه صحبتی داری؟
- من صحبت خاصی ندارم و اگر هم حرفی باشد بعد از بازی با استقلال در لیگ برتر می زنم.


* ولی قلعه نویی گفته بود درود بر شرافت خلعتبری که برای تیم ملی بازی نکرد و برای سپاهان به میدان رفت...
- باشگاه به من گفته صحبتی در این مورد انجام ندهم و تمرکزم روی سپاهان است. بعد از بازی با استقلال اگر لازم باشد جواب حرف های قلعه نویی را می دهم. او یک مربی حرفه ای است و من نمی دانم چرا آن حرف ها را زد.


* در مورد مصدومیت خودت به طور کامل توضیح می دهی؟
- عکس هایی که گرفتم همه چیز را به طور کامل مشخص می کند و می توانید از دکترها بپرسید که مصدوم بودم یا نبودم. در 8 روز 16 جلسه فیزیوتراپی کردم و حتی خسرو حیدری هم یادش می آید که وقتی در سپاهان بود عضلات زانویش پاره شده بود ولی توسط آقای یوسف زاده خیلی زود به شرایط بازی رسید. به هیچ عنوان شرایط بازی در تیم ملی را نداشتم ولی خوشبختانه به بازی با استقلال رسیدم. باز هم می گویم که اگر لازم باشد بعد از بازی با استقلال جواب حرف های قلعه نویی را می دهم.


* در مورد درگیری با خسرو حیدری چه صحبتی داری؟
- خسرو کارت زرد داشت و بعد از حرکتی که روی من انجام داد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. من مقصر نیستم و هر کس مسئول حرکات خودش است.


* مثل اینکه با حیدری رابطه خوبی نداری؟
- من مشکلی با خسرو ندارم. او پسر خوب و فوتبالیست توانایی است که برای تیم ملی زحمت می کشد.


* شرایط سپاهان را در آسیا چطور می بینی؟
- فشردگی بازی ها کار دست ما داد و بچه ها خسته بودند هر چند معتقدم تیم ما اشتباهات فردی داشت. سپاهان در دفاع تیمی مشکل دارد. وقتی می بازیم همه مقصر هستیم و نباید فرد خاصی را مقصر بدانیم. در بازی برگشت برای جبران این باخت به میدان می رویم و اگر الاهلی را نبریم شاید صعود نکنیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها