کد خبر: ۱۲۳۱۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از تساوی مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از تساوی مقابل ذوب آهن درکنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «در ابتدا ضمن تبریک سال نو به مهدی مهدوی کیا و جامعه فوتبال بابت از دست دادن مادرش تسلیت می‌گویم.» او ادامه داد: «بازی بسیار سختی بود. هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند. تیم ما در نیمه دوم بهتر عمل کرد و توانستیم صاحب توپ و میدان باشیم، به گل هم رسیدیم اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی برده را با تساوی عوض کردیم. به هر حال فوتبال است و من از زحمات بازیکنانم تشکر می‌کنم.»
سرمربی راه‌آهن در واکنش به این‌که فرهاد کاظمی از شرایط نه چندان مساعد زمین ابراز نارضایتی کرد، گفت: «هر کسی عقیده خودش را دارد. فکر می‌کنم در مملکت ما زمین ورزشگاه راه‌آهن جزو بهترین زمین‌هاست. در شهرستان‌ها وضعیت بسیاری از زمین‌ها خیلی خراب است.»
دایی درمورد داوری این بازی هم گفت: «درباره داوری آنقدر صحبت کرده‌ایم که دیگر نمی‌شود، بیشتر از این به آن پرداخت. در بازی‌های پایانی لیگ به جای این‌که داوران با صلابت بیشتری قضاوت کنند عملکرد متفاوتی دارند. قضاوت داور در برخی از صحنه های این مسابقه نا عادلانه بود و داور مثل آب خوردن از چندین صحنه گذشت.» او ادامه داد: « در صحنه‌ای که بازیکن حریف امید عالیشاه را زد، فکر می‌کنم اگر این صحنه در کشتی یا کاراته اتفاق می‌افتاد، داور سه پوئن می‌گرفت.»
سرمربی راه آهن در پایان در واکنش به صحبت های سامان آقازمانی گفت: «بازیکن نباید به خود اجازه صحبت دراین باره را بدهد. پس مربی چه کاره است؟ کسانی که چنین ادعاهایی دارند، همیشه ضربه می‌خورند. با ادا در آوردن کسی را به زمین راه نمی دهند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها