کد خبر: ۱۲۲۳۲۶
زمان انتشار: ۰۲:۲۷     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
حوالی دقیقه 60 بازی بود که سرمربی صربستانی کویت در اولین تعویض خود، عبدالهادی خمیس را به میدان فرستاد
سایت گل - بدون تعارف تیم ملی ایران برابر کویت خوب بازی نکرد حداقل به خوبی بازی با لبنان نبود ولی در همین بازی نه چندان خوب باز هم می توانستیم پیروز باشیم. تجربه یاران ما و نوع مهره چینی اولیه کی روش باعث شد تا به غیر از 10 دقیقه ابتدایی بازی، توپ و میدان در اختیار تیم ایران باشد. گل هم زدیم و همه چیز خوب پیش می رفت تا بالاخره پورشه کویتی ها به میدان آمد.
حوالی دقیقه 60 بازی بود که سرمربی صربستانی کویت در اولین تعویض خود، عبدالهادی خمیس را به میدان فرستاد. این شماره 7 ریز نقش هم در همان استارت اولیه خود نشان داد که سرعتی بسیار بالا در حد نزدیک به وحشتناک دارد و قرار است تا در گوش چپ کویت به تیم ما ضربه بزند. اما در این میان کارلوس کی روش با دو اشتباه اجازه داد تا خمیس ریزه میزه از تنها هنر خود به بهترین نحو استفاده کند.
 سرمربی پرتغالی تیم ایران می توانست با اضافه کردن یک هافبک راست به تیمش فضای حرکتی خمیس را محدود کند ولی کی روش به جای این کار احسان حاج صفی و مهرداد اولادی را وارد میدان کرد، حاج صفی که در سمت چپ بود و اولادی هم ذاتا یک مهاجم و به همین خاطر فاصله بین گوش راست و دفاع راست ما فضای مناسبی برای طراحی حملات سرعتی توسط خمیس شد.
 از طرف دیگر کی روش می توانست بعد از دیدن سرعت خمیس ، با دستور خود مانع از مشارکت خسرو حیدری در حملات ایران شود و از او برای کنترل شماره 7 کویت استفاده کند ولی این کار را هم نکرد تا این خمیس نیم وجبی با گرفتن پنالتی زهر خود را به ما بریزد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها