کد خبر: ۱۲۲۳۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
همزمان با اقرار ناتو به انتشار ویروس استاکس نت
اگر چه این نظرسنجی نشان دهنده موفقیت نسبی تبلیغات رسانه های سرسپرده به صهیونیست ها است اما عدم موفقیت این رژیم اشغالگر در متقاعد کردن نسل جوان امریکایی، جای این امیدواری را باقی می گذارد که می توان با نشان دادن واقعیت ها، مقبولیت اسرائیل را در اذهان کمتر نموده و ماهیت واقعی این رژیم غاصب را نشان داد.
سرویس بین الملل پایگاه 598 - پس از گذشت حدود سه سال از حمله ویروس استاکس نت به سایت های هسته ای ایران، سرانجام گروهی از پژوهشگران و محققان غربی عضو ناتو اقرار کردند انتشار این ویروس در حیطه اعمال مجرمانه قرار داشته و ”اِعمال زور" تلقی می شود.

برخی سایت های خبری از جمله wired.com، rt.com، واشنگتن تایمز و ... با پوشش این اعتراف بزرگ بار دیگر به عمق کینه توزی و بدخواهی امریکای مستکبر اقرار نمودند.

اگرچه سران رژیم صهیونیستی و امریکا دست داشتن در این اقدام خبیثانه را انکار می نمودند اما به نقل از واشنگتن تایمز، یکی از مقامات کاخ سفید که هیچگاه نامی از او برده نشد به برخی رسانه ها اعلام کرده بود این دو کشور در ساخت استاکس نت همکاری داشته اند. وی معتقد بود اطلاعات لازم برای ساخت این ویروس و حمله آن به سایت های هسته ای ایران را امریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

انتشار این اقرار از آنجایی عجیب می نماید که همزمان آماری از سایت آماری Pew Research Center در سایت ها منتشر شد که عمق تاثیر تبلیغات ضد ایرانی و همچنین ژرفای اثرگزاری تبلیغات موافق با رژیم صهیونیستی را در امریکا نشان می دهد؛ آماری که سایت های صهیونیستی با آب و تاب فراوان به انتشار آن پرداخته و نتوانسته اند شادی خود را از انتشار آن مخفی کنند. در این نظرسنجی –که البته نسبت به نظرسنجی های رسمی دولتی ایالات متحده اعتبار و وثوق کمتری دارد- آمده است:

64% امریکایی های شرکت کننده در نظرسنجی، از حمله نظامی امریکا علیه ایران حمایت می کنند.

همچنین:

49% از امریکایی های شرکت کننده در نظرسنجی، احساس همدردی بیشتری با صهیونیستها در مقابل فلسطینی ها- دارند.

نکته جالب توجه در این آمارگیری جهت دار، این است که حمایت از حمله نظامی علیه ایران، و احساس همدردی با صهیونیستها در براکت های سنی جوان تر دارای فراوانی کمتر است. به طور مثال در براکت سنی 18-29 سال، 36 درصد اسرائیل را به فلسطین ترجیح میدهند در حالی که در براکت سنی 30-49 سال، 47 درصد، در براکت سنی 50-64 سال 59 درصد و در افراد بالای 65 سال این میزان به 54 درصد میرسد.

اگر چه این نظرسنجی نشان دهنده موفقیت نسبی تبلیغات رسانه های سرسپرده به صهیونیست ها است اما عدم موفقیت این رژیم اشغالگر در متقاعد کردن نسل جوان امریکایی، جای این امیدواری را باقی می گذارد که می توان با نشان دادن واقعیت ها، مقبولیت اسرائیل را در اذهان کمتر نموده و ماهیت واقعی این رژیم غاصب را نشان داد.

به نظر می رسد پس از اعلام موضع قاطع حکومت اسلامی ایران از زبان عالی ترین مقام سیاسی و حکومتی جمهوری اسلامی، امریکا و اسرائیل از سویی دیگر از بیان صریح دشمنی های خود واهمه ای نداشته و از سوی دیگر در تلاشند تا مقبولیت عمومی خود و اهداف شومشان را به عنوان یک برگ برنده نشان دهند. اینگونه است که در چنین مقطع زمانی بار دیگر بحث درباره استاکس نت یعنی یکی از دشمنی های بیشمار غرب در مواجهه با حق طلبی ایران، جزو تیتر های اصلی رسانه های امریکایی می شود تا هم به عنوان یک ابزار ایجاد رعب از آن استفاده کنند و هم اعلام کنند که از بیان بی پرده دشمنی خود واهمه ای ندارند. استاکس نت ویروسی بود که مقامات کاخ سفید که نامشان هرگز فاش نشد درباره آن اظهار داشته بودند: ”هدف از انتشار و حمله این ویروس به سایت های ایران این بود که فعالیت های هسته ای ایران را دو سال به عقب برگردانده و در روند آنها اخلال و وقفه ایجاد کنند."

منابع خبر:
http://www.wired.com/threatlevel/2013/03/stuxnet-act-of-force/
http://rt.com/news/act-force-iran-cyberattack-831/
http://www.washingtontimes.com/news/2013/mar/24/us-israeli-cyberattack-on-iran-was-act-of-force-na/?utm_source=RSS_Feed&utm_medium=RSS
http://www.israelnationalnews.com/News/Flash.aspx/265120
http://www.jpost.com/International/64-percent-of-Americans-favor-military-action-to-stop-Iran-307663


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
۹۳
۰
تکنوکراسی، خطری که رهبری از آن سخن گفت:

اگر کسانی که روحیه تکنوکراسی دارند بر سر کار بیایند، باید منتظر آسیب دیدن از تحریم های دشمن باشیم و آسیب های فعلی نیز ناشی از همان پوزخند زنندگان تکنوکرات بوده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
از کشوری که بانسل کشی سرخپوستان بناشده بیشترازاین هم انتظار نمی رود.هنوز هم همان کابوهای هفت تیرکش هستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها