کد خبر: ۱۲۲۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
تیم‌های فوتبال آل سعود فکرش را هم نمی‌کردند که اینگونه از سوی ملت‌های تظلم‌خواه دنیا استقبال شوند. 

به گزارش جهان، زمانی که دو تیم الهلال و الاتحاد برای مسابقه با دو تیم سپاهان و پیروزی پا به خاک ایران گذاشتند با موجی از اعتراضات مردمی مواجه شدند که فریاد "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آل خلیفه" سر می‌دادند. اما این پایان ماجرا نبود و نیست چرا که تا ظلم وجود دارد فریاد عدالت‌خواهی هم در جهان بلند است.  

اما در این بین مظلومیت رسانه‌ای شیعیان بحرین پدیده‌ای جدی است که باید به هر طریق ممکن این معضل بزرگ را حل کرد و جنایات آل سعود در این کشور را به گوش جهانیان رساند. همکاری هواداران فوتبال، راه حل این مشکل را پدید آورد و دیپلماسی فوتبالی، اینجاست که می‌تواند به کار آید برای همین، جوانان انقلابی ایران برای سومین مرتبه بازی استقلال، النصر را وعده‌گاه خود کرده‌اند.

نیروهای مردمی برای بازی روز چهارشنبه بیانیه‌ای را صادر کرده‌اند. این بیانیه نکاتی را به دانشجویانی که قصد حضور در بازی استقلال و النصر عربستان دارند، یادآور شده است.
در بخشی از بیانیه آمده که:
مهم ترین اصل برای حضور در این حرکت نیت و سببی است که دوستان بر مبنای آن تصمیم دارند این حرکت را انجام دهند.
حضور در بازی پرسپولیس به علت سانسور شدید خبری اتفاقات کشورهای منطقه(به خصوص بحرین) بود.
علت اصلی، نشان دادن حمایت مردمی ایران از قیام اسلامی کشورهای منطقه بود. نیت این بود که پرچم این کشورها توسط مردم ایران در حین پخش زنده بازی به سراسر جهان نشان داده شود، که متاسفانه به علت عملکرد عالی! فیلمبرداران صداوسیما هیچ تصویری از این اقدام پخش نشد.
اگر قرار است در بازی استقلال نیز این حمایت مردمی تکرار شود، لازم است راهکارهایی برای رسیدن به این هدف اصلی تدبیر گردد.
در چند روز گذشته شاهد این بوده ایم که تعداد افرادی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند به صورت قابل توجهی افزایش یافته اند؛ اما به کدام دلیل؟
اگر دلیل این حضور برخورد تاسف برانگیز ماموران انتظامی در بازی پرسپولیس است، اکیدا توصیه می کنیم این اتفاق نیافتد بهتر خواهد بود. مگر ما دنبال غوغاسالاری بوده ایم!؟ مگر محل تصویه حساب با نیروی انتظامی آنجاست!؟
لطفا رگهای غیرت خود را نخوابانید؛ اما برای مردم بحرین، نه نیروی انتظامی. پیگیری عملکرد ضعیف آنها در جای دیگری میسرتر است.
دلیل حضور ما در آنجا فقط یک چیز بوده است؛ نشان دادن حمایت خود از مردم منطقه به جهانیان. برای این امر نیز باید تدبیر اندیشید. اگر راهکاری پیدا شد برای این امر به استادیوم می رویم.
این را هم لحاظ نمایید که سرنوشت استقلال در این بازی به دست خود می باشد و در صورت برد تیم عربستانی به مرحله بعد صعود خواهد کرد. این نشان دهنده حضور بالای طرفداران استقلال در ورزشگاه است. به این فکر کنید که لیدرهای مزدور باشگاه و فدراسیون فوتبال که حاضرند تمام آبروی انقلاب را به اهداف کثیفشان بفروشند جو ورزشگاه را علیه ما بشورانند. خود می دانید نیروی انتظامی ما توان جمع کردن چنین فضایی را نخواهد داشت و هیچ بعید نیست مانند بازی پرسپولیس خود به این امر دامن بزند.
همچنین بایستی برای داشتن جایگاهی مناسب زودتر به ورزشگاه برویم.
پس بیایید کمی تامل نماییم. اگر به راهکاری رسیدید و یا به این رسیدید که می توان از اتفاقات بد ممکن پیشگیری نماییم به استادیوم برویم با قدرت و توان بیشتر. حزب الله از قبل ثابت نموده است ترسی از باتوم ندارد.
اگر قرار شد بیایید با بلوز و یا تی شرت آبی به ورزشگاه بیایید. حتی اگر شد صورتتان را آبی کنید و یا پرچم آبی به دست بگیرید. طوری بیایید که جلوی درب نتوانند جلویتان را بگیرند.
گفتنی است بازی تیم های استقلال و النصر روز چهارشنبه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
درست است ظلم ستیزی و نجات مظلوم از اوجب واجبات است ولی در نظر داشته باشید که ممکن است اینکار خصوصا در ورزشگاه آزادی به ضرر فوتبال ما تمام شود و ما را از برقراری مسابقات خانگی محروم نماید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها