کد خبر: ۱۲۱۵۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس قم ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در لحظه تحویل سال 1392 را اعلام کرد.
به گزارش  قم پرس به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، با اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه برنامه های حرم مطهر در تحویل سال جدید، چهارشنبه، 30/12/91، بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار می شود.
وی در تشریح برنامه ها اظهار داشت: مراسم آغاز سال 1392، بعد از نماز ظهر و عصر، با تلاوت قرآن کریم، توسط حاج کریم منصوری، قاری بین المللی آغاز می شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اجرای تواشیح توسط گروه های میعاد و بقیه الله اظهار داشت: در این مراسم که در شبستان امام خمینی(ره) و تمامی صحن ها و رواق های حرم مطهر و مسجد اعظم برگزار می شود، آیت الله طباطبایی، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به ایراد سخن خواهد پرداخت.
وی با بیان این که دعای توسل توسط حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود، اظهار داشت: در پایان مراسم نیز سخنان مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال به صورت زنده در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها