کد خبر: ۱۲۱۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
دولت الجزایر با برگزاری نشستی ویژه برای پرداختن به افزایش پدیده کودک ربایی در این کشور اقدامات فوری برای مقابله با آن اتخاذ کرد.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، دولت الجزایر دیروز یکشنبه اعلام کرد که اقداماتی فوری برای مقابله با آدم ربایی در این کشور که اخیرا افزایش یافته است اتخاذ کرده است.

این تصمیم دولت الجزایر در نشست دیروز اعضای آن پس از آن برگزار شد که مردم این کشور از افزایش جرم و جنایت کودک ربایی و به قتل رساندن آنها به خشم آمده و خواستار مجازات اعدام برای آنها شده بودند.

یک منبع الجزایری گفت: عبدالمالک سلال، نخست وزیر الجزایر ریاست نشست دیروز کابینه که برای مقابله با ربایش و قتل کودکان در این کشور برگزار شده بود برعهده دارد.

این منشبع گفت: که وزیر کشور الجزایر خواستار اقدامات فوری در سه محور شامل توصیه های پیشگیرانه به مردم و رسیدگی قاطع و سریع قضایی به پرونده عاملان ارتکاب این جرایم شد.

آمار بالای آدم‌ربایی ها در الجزایر بیانگر آن است که نیروهای امنیتی این کشور باید وارد عمل شده و برای این مشکل چاره‌ای بیندیشند.

آدم ربایی چند سالی است که روند رو به رشدی در الجزایر داشته است چرا که در واقع ابزار و وسیله کسب درآمد تروریست‌ها و یا باندهای تبهکار شده است.

هدف این آدم‌ربایی‌ها اغلب طبقه مرفه، رؤسا، تجار و فرزندان یا خانواده نزدیک رؤسای شرکت‌ها و کارخانه‌ها بوده‌اند.

در اغلب این آدم‌ربایی‌ها، گروگان‌ها پس از واریز وجه مورد نظر آدم‌رباها آزاد می شدند اما این روند همیشگی نبوده است و در برخی موارد به قتل گروگان منجر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها