کد خبر: ۱۲۱۴۲۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
در فوتبال مدرن وقتي بازيكني از تركيب اصلي دور مي ماند تلاش مي كند تا جايگاه خود را بازيابد اما در فوتبال آماتور، بازيكن قهر مي كند .
يكي از غافلگيري هاي بزرگ رقابتهاي ليگ قهرمانان، حضور نداشتن «وين روني» در تركيب اصلي منچستريونايتد در بازي مقابل رئال مادريد بود. آن بازي را منچستريونايتد با نتيجه 2 بر يك شكست خورد و از دور رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا حذف شد. روني در دقيقه 73 به جام «تام كله ورلي» وارد ميدان شد. پس از پايان بازي هم كه با حذف من يونايتد همراه شد، وين روني با تمام بازيكنان رئال و به ويژه «كريستيانو رونالدو» خوش و بش كرد و ناراحتي خود را بروز نداد . بي ترديد ناراحت ترين بازيكن ميدان كسي نبود جز خود روني - به غير از ناني كه در آن بازي با تصميم مشكوك داور اخراج شد - با اين حال خم به ابرو نياورد و حتي يك كلمه هم به تصميم سرمربي تيم، «آلكس فرگوسن»، اعتراض نكرد.
اكنون به فوتبال ايران بازگرديم. «هادي عقيلي» ماه گذشته در اعتراض به اينكه چرا در فهرست تيم ملي براي بازي با لبنان نيست، شبانه اقدام به ترك اردو مي كند. «هادي نوروزي» هم به دليل مشابه و يا هر دليلي كه به هيچ وجه نمي تواند حرفه اي باشد، اردوي پرسپوليس را قبل از بازي با مس ترك مي كند .
« وين روني» شنبه شب در بازي با ردينگ تك گل من يونايتد را به ثمر رساند و اين تيم را يك قدم ديگر به قهرماني رقابتهاي ليگ برتر نزديك كرد و آن گاه بازيكنان ما با عملكرد مبتديانه خود، اخلاق حرفه اي را زير سوال مي برند. حال اين دو رفتار به كنار، فقط به نوع بازي «وين روني» و سطح اين بازيكن با بازيكنان ايراني نگاهي بيندازيد و آن گاه به مابقي ماجرا فكر كنيد .
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها