کد خبر: ۱۲۱۲۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
رضا رخشان با بیان اینکه «ازدواج سعید و لیلا» جشن باشکوهی برای تماشاگران سینمای ایران است، گفت: به قصد فتح گیشه این فیلم را تولید می‌کنم و به موفقیت آن در جشنواره سی و دوم و اکران، ایمان کامل دارم.

«رضا رخشان» تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، در مورد فعالیت‌های اخیر خود، اظهار داشت: بعد از تجربه موفق فیلم سینمایی «ضدگلوله» که با حُسن نیّت و کیفیت‌طلبی مسئولین محترم و هیئت داوران در جشنواره سی‌ام فجر، حضور گرم و افتخار آمیز داشت، انگیزه‌ای مضاعف یافتم و بر آن شدم تا فیلم بعدی‌ام در مقام تهیه‌کننده، فیلمی موفق‌تر و ماندگارتر باشد. وی در ادامه افزود: به همین دلیل، از میان انبوه طرح‌ها و فیلمنامه های پیشنهادی، طرح، فیلمنامه «ازدواج سعید و لیلا» را انتخاب و با نویسنده طرح - سعید دولتخانی-  قرارداد نگارش منعقد کردم. چرا که در طرح، ویژگی‌هایی دیدم که همسو و مطابق با خواسته ها و دغدغه‌های امروزی‌ام بود.

رخشان تصریح کرد:  پرداختن  به «عشق»، «ایمان» و «اخلاقیات  امروزه روز»، در بستر داستانی جذاب و نفسگیر، نظرم را جلب کرد و مشتاق‌ام کرد تا برای تولید و تهیه فیلم تازه‌ام، آستین‌ها را بالا بزنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدم که فیلمنامه «ازدواج سعید و لیلا»، بهترین فیلمنامه «سعید دولتخانی» است. از انگیزه‌اش به هنگام نگارش، حیرت‌کردم و هدف‌ام، تولید فیلمی عامه‌پسند و شریف است.

فیلمبرداری «بعد از ظهر سگی سگی» در ادامه به فارس، گفت: علاقمندم تا مخاطبانی که این روزها با سینما میانه خوبی ندارند را به سالن‌های سینما بکشانم. فقط امیدوارم که موقع اکران، بی مهری‌ای که به فیلم قبلی‌ام «ضد گلوله» شد، شامل حال‌ام نشود! «ضد گلوله» تازه در بین مخاطبین معرفی و محبوب شده بود که از روی پرده برداشته شد و در واقع، در اوج با اکران خداحافظی کرد.

رخشان ادامه داد: از یاد نمی‌برم که روز آخر اکران در «سینما فرهنگ» و در سانس  آخر، تماشاگران پس از اتمام فیلم، چند باری دست زدند و فیلم را تحسین کردند. که این اتفاق در اکران عمومی، کمتر رخ می‌دهد. در سینمایی که سالی دو سه فیلم، به فروشِ خوب دست پیدا می‌کنند، چرا باید اکران این فیلم‌ها محدود باشد؟

وی در ادامه افزود: «ضد گلوله» می‌توانست تا نوروز روی پرده بماند و به فروش بسیاری بالایی نیز دست پیدا کند و فروش بالای این فیلم، به نفع همه بود. اگر فیلم‌ام نمی‌فروخت و موفق نبود، به هیچ وجه دلخور و معترض نبودم. پیش خود می‌گفتم که فیلم‌ام جواب نداد و باید از روی پرده پایین می‌آمد اما اینطور نبود. نمی دانم تلاش و هدف از اکران فیلم تازه چیست؟ فیلمی که نمی فروشد را جایگزین می‌کنند تا قانون رعایت شود؟ به نظرم اگر چیدمان و سیستم  اکران کمی تغییر کند، مفید باشد.

رخشان تصریح کرد: می‌دانم که اکران، نوبتی است و به دلخواه ما نیست و می‌دانم که حق همه باید رعایت شود. و من تسلیم قانون‌ام. اما به هر حال، باید فرقی بین فیلم موفق و ناموفق باشد. وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: در نهایت امیدوارم که فیلم سینمایی  «ازدواج سعید و لیلا»، اکران منصفانه‌ای داشته باشد، به قصد فتح  گیشه، این فیلم را تولید می‌کنم و به موفقیت آن در جشنواره سی و دوم و اکران، ایمان کامل دارم. «ازدواج سعید و لیلا»، جشن باشکوهی برای تماشاگران است...

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری در پیش دارد...

به گزارش فارس، این فیلم اوایل خرداد ماه سال آینده در لوکیشن تهران جلوی دوربین برود و برای فیلمبرداری این کار نیز 35 تا 40 جلسه پیش‌بینی شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها