کد خبر: ۱۲۱۰۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
یک سال و نیم در تراکتور بودم. آنجا روزهای خوبی داشتم و البته روزهای بدی را هم تجربه کردم. اما به خاطر هواداران آن روز‌های بد را فراموش کرده‌ام
سایت گل- در نیم‌فصل اول وقتی تراکتور و سپاهان روبه‌رو شدند احسان حاج‌صفی بازیکن تیم تبریزی بود. اما پس‌فردا در بازی برگشت دو تیم او دوباره پیراهن اصفهانی‌ها را می‌پوشد. با چپ‌پای ملی‌پوش سپاهان بعد از بازگشت این تیم از سفر قطر و در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور هم‌صحبت شدیم.

 

شرایط تیمی سپاهان؟

خدا را شکر بد نیست. استراحت می‌کنیم و تمرین می‌کنیم و آماده می‌شویم برای بازی‌های مهمی که در پیش داریم.

بازی با الغرافه؟

نیمه اول خیلی خوب بودیم اما نیمه دوم سپاهان همیشگی نبودیم. اگر مثل نیمه اول بازی می‌کردیمبازی را می‌بردیم. ما می‌رفتیم گل بزنیم و روی ضدحمله‌ها گل می‌خوردیم. البته داور هم کم‌لطفی کرد.

داوری چقدر در نتیجه تاثیر داشت؟

خیلی زیاد! داور خوب به نفع آن‌ها می‌گرفت و بازی را برای آن‌ها به نوعی در آورد. فکر کنم یک پول خوب این وسط رد و بدل شده بود که این‌قدر برای آن‌ها خوب سوت زد.

درباره جبرییل سیسه و نه‌نه؟

خب این‌ها بازیکن‌های حرفه‌ای و بزرگی هستند. البته یک کمی افت کرده‌اند که به این تیم‌ها می‌آیند وگرنه در تیم‌های اروپایی می‌ماندند. سیسه یک بازیکن سرعتی بود که بیشتر می‌خواست پشت دفاع ما حرکت کند اما نه‌نه بازیکن به مراتب تکنیکی‌تری بود.

سخت‌ترین تیم گروه‌تان کیست؟

الاهلی عربستان.

بازی دوشنبه با تراکتور؟

تراکتور در تبریز خیلی قوی است. اگر چه بازی با این تیم در جای دیگر هم سخت است اما در تبریز این دشواری به اوج خود می‌رسد. ورزشگاه پر می‌شود و حمایت تماشاگران کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. فکر کنم بازی خیلی قشنگی را شاهد باشیم. ما فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. فکر کنم به درد تراکتور هم نخورد. بنابراین همگی می‌رویم که ببریم.

نیم‌فصل اول تراکتور بودی. بازی روبروی این تیم چه حس را برایت تداعی می‌کند؟

من یک سال و نیمدر این تیم بودم. آنجا روزهای خوبی داشتمو البته روزهای بدی را هم تجربه کردم. اگرچه آن روزهای بد را برای من به وجود آوردنداما به خاطر هواداران آن روز‌های بد را فراموش کرده‌ام. امیدوارم هواداران تراکتور از من راضی باشند.

هنوز به قهرمانی امیدوارید؟

سخت است. ما باید فقط ببریم. بازی با تراکتور و استقلال را اگر ببریم بالای 80 درصد قهرمان می‌شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها