کد خبر: ۱۲۰۹۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم باید سپاهان را ببریم.

به گزارش 598،محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت مالی باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: با بی پولی در حال پیش رفتن هستیم. تا زمانی که در امور مالی فوتبال ما بازنگری نشود اوضاع برای تیم ها همین طوری پیش خواهد رفت. همین حالا تیم های متمول هم مشکل دارند برخی تیم ها مشکلات خود را رسانه ای نمی کنند. اصلا وضعیت درآمدزایی باشگاه ها مشخص نیست. کمک های دولتی که می شود معلوم نیست.

وی افزود: بازی های لیگ رو به پایان است اما تکلیف حق پخش ها مشخص نشده است. تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان به حساب ما ریخته اند که ۲۰۰ میلیون آن برای جریمه هاست و مابقی را داده اند. نمی دانیم به فدراسیون پول نمی دهند و مشکل کجاست. کمک های بلاعوض دولت اصلا مشخص نیست. همه چیز نامفهوم است. سال آینده مدیران باشگاه ها معضل دارند و باید از کجا برای تیم بستن هزینه کنیم؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که تاکنون چند درصد پول بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده است، گفت: تاکنون ۶۰ درصد پول بازیکنان را داده ایم. البته بازیکنان و مربیان خارجی وضعیت اقتصادی ما را درک نمی کنند و حق هم دارند چون محاسباتشان با ما فرق دارد. سایه مشکلات مالی می تواند روی تیم سنگینی کند. من خودم از این وضعیت نگران هستم و باید به تعهدات خود عمل کنیم. البته هیئت مدیره هم در حال پیگیری است و احتمالا خبرهای خوبی برای ما داشته باشند.

جعفری در خصوص اینکه دهنوی نسبت به وضعیت خود در تراکتورسازی ابراز نارضایتی کرده و معتقد است روز تعویض می شود، اظهار داشت: شرایط فوتبال همین است. بازیکنی که کمتر بازی می کند یا به میدان نمی رود همیشه ناراضی است. من این را می گویم که همه چیز در حیطه فنی در اختیار سرمربی تیم است. برای خود من هم این سوال پیش می آید چرا چنین تعویضی می کند اما نمی توانم در کار سرمربی تیم دخالت کنم. اگر به بازیکنان باشد هر باشگاهی فقط باید ۱۲ بازیکن بگیرد تا همه بازی کنند. اولیویرا هم حرف های خاص هود را دارد. من که نمی توانم حرفی به او دیکته کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ارتباط با محرومیت جواد کاظمیان تصریح کرد: من تلفنی با کمیته انضباطی صحبت کردم و نامه رسمی هم ارسال کردیم. باید جواد را درک کنیم. او تحت فشار شدیدی بود و حتی گریه کرد. با توجه به اینکه سابقه چنین رفتاری را نداشته از کمیته انضباطی خواستیم تا او را ببخشد.

جعفری در مورد بازی با سپاهان در هفته سی ام لیگ برتر گفت: اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید این بازی را ببریم. بازیکنان هم بابت این مسابقه توجیه هستند. باید از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. از هواداران هم می خواهیم مثل بازی با الجزیره که تیم را تنها نگذاشتند در این مسابقه هم همیار تیم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها