کد خبر: ۱۲۰۶۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
مدافع استقلال با رضایت از پیروزی تیمش می‌گوید امیدوار است که استقلال برابر الهلال هم پیروز شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امیر حسین صادقی در جمع خبرنگاران پس از پیروزی استقلال برابر العین درباره این دیدار گفت: در دقایقی از بازی به العین فشار آوردیم و در دقایقی هم تیم العین بود که ما را تحت فشار قرار داد. با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم توانستیم العین را به عقب بفرستیم و موقعیت‌هایی را بدست آوردیم.

 

او درباره‌ی مهاجم العین (آساموا ژیان) گفت: او ژیان نبود و به نظرم اس 500 یا پورشه بود. من خودم مداوم به خودم می گفتم چرا به او ژیان می‌گویند! با این حال بازیکن خوبی بود و خوب بازی کرد.

 

مدافع استقلال افزود: متاسفانه دو امتیاز بی دلیل در قطر از دست دادیم و امیدوارم تا سه امتیاز برابر الهلال را بدست آوریم. در این دیدار هم تلاشمان را انجام دادیم و خدا را شکر پیروز شدیم. خستگی ناشی از بازی با تراکتور نگذاشت در نیمه اول خوب بازی کنیم ولی در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. الهلال را هم به امید خدا در خانه خدا می بریم.

 

صادقی در پایان افزود: ما، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستیم که در آسیا بازی می‌کنیم و همانطور که آقای تاج گفته‌اند باید نگاه به این سه تیم هم مثل تیم ملی، ملی باشد چرا که این باشگاه‌ها هم ملی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها