کد خبر: ۱۲۰۴۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به صحبت‌هایی که در جلسه سازمان لیگ بیان کردیم عمل نشد و معلوم شد جلسه سازمان لیگ آبکی بوده‌ است.

به گزارش 598،محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی تراکتورسازی مقابل الجیش قطر گفت: بازی کاملا تاکتیکی از سوی دو تیم مشاهده کردیم هر دو تیم فوتبال بازی می‌کردند حریفمان واقعا قدرتمند بود و بازیکنان‌مان بسیار خوب عمل کردند. روی دو اشتباه و ضربه پنالتی گل خوردیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما در کل از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.

وی افزود: اگر بتوانیم الشباب را شکست دهیم مطمئنا به دور بعد صعود خواهیم کرد و آن وقت برای حضور قدرتمند در مرحله بعد باید تلاش کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه قبل از سفر به قطر مبلغی از قرارداد را به بازیکنان پرداخت کردند، اظهار داشت: پول مختصری را با همت دوستان، مدیرعامل شرکت تراکتورسازان و مسئولان موسسه کوثر به بازیکنان پرداخت کردیم اما آنطور که باید نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم اما باز هم به کمک‌هایی که دوستان قول دادند چشم دوختیم. می‌دانید 13 فروردین باید به عربستان برویم و با تیم الشباب بازی کنیم. کاملا از لحاظ مالی تخلیه شدیم و با این شرایط حتی ممکن است برای سفرمان دچار مشکل شویم.

وی در مورد برنامه جدید سازمان لیگ خاطرنشان کرد: مخالف برگزاری بازی با داماش در تاریخ 8 فروردین هستیم. چند وقت پیش در سازمان لیگ جلسه ای بود که به نظر می‌رسد تمام صحبت‌هایی که در آن کردیم آبکی بوده است. چرا که به هیچ کدام از آنها عمل نکردند. قرار نبود در این روز برایمان بازی بگذارند. شاید دوستان با شکست‌مان مقابل استقلال فکر می‌کنند از دور مسابقات کنار رفتیم. قرار بود از هفته سی‌ام به بعد همزمان برگزار شود.

وی افزود: اگر دیدارمان مقابل سپاهان با پیروزی ما به اتمام برسد بعد از آن مطمئنا مشکلات و اعتراضات آغاز خواهد شد. به این برنامه به شدت اعتراض داریم و این موضوع را کتبی اعلام خواهیم کرد حتی امروز با مسئولان تماس می گیرم و در این ارتباط صحبت خواهم کرد. دلیل این تصمیمات نمی دانم چیست. به خاطر مسابقات حذفی نباید زحمات یکساله ما را از بین ببرند.

جعفری خاطرنشان کرد: در یکی از روزنامه ها خواندم تاج اعلام کرده به مسئولان تراکتورسازی گفتیم برای بازی با استقلال باید به تهران بیایند اگر شده باید این کار را با اتوبوس انجام دهند و اگر این کار نشد سوت بازی را بدون حضور آن ها می زنیم و بازی را به 3 بر صفر می کنیم. ما روز پنج شنبه هفته قبل در حالیکه پروازمان لغو شد به دلیل اینکه مسئولیت پذیر هستیم خودمان به سرعت اتوبوس گرفتیم و می خواستیم با آن شرایط به تهران سفر کنیم که در لحظات آخر مشکل پرواز ها حل شد. اصلا این طور نبود که کسی به ما چنین چیزی را اعلام کند و خودم به تاج زنگ زدم و گفتم با اتوبوس به تهران می آئیم و لازم نیست بازی عقب بیفتد. ایشان هم از حس مسئولیت پذیری ما تشکر کرد. با این شرایط امروز دیدم چنین تیتری زده اند. حالا شاید ما مطلب را اشتباه متوجه شدیم و یا اینکه موضوع درست منعکس داد نشده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها