کد خبر: ۱۲۰۳۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
بازيکن تيم فوتبال ملوان بندر انزلي که در ديدار مقابل سايپا دچار مصدوميت شد گفته مي‌شود به احتمال فراوان رباط پايش دچار پارگي شده است.
ملوان بندر انزلي در چارچوب هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال ميزبان راه آهن است.

به گزارش فارس،‌ عليرضا رمضاني در ديدار مقابل سايپا دچار آسيب ديدگي شد و به نظر مي رسد رباط پاي او دچار پارگي شده است. البته هنوز جواب MRI پاي اين بازيکن نيامده و اين موضوع به صورت قطعي مشخص نشده است. اين طور که پزشکان اين تيم اعلام کردند رمضاني به احتمال فراوان تا پايان فصل نمي تواند به ميدان برود.

همچنين احمد آهي که 5 هفته اي است به دليل آسيب ديدگي دور از ميايدن بود و به صورت انفرادي تمرين مي کرد از روز گذشته در تمرينات گروهي حاضر شد و ديگر دردي در پايش احساس نمي کند. در صورت صلاحديد کادرفني او مي تواند در ديدار روز جمعه مقابل راه آهن به ميدان برود.

*ملواني ها روز گذشته در زمين اصلي ورزشگاه تختي با حضور هواداران تمرين کردند. محمد احمدزاده در اين تمرين چند دقيقه اي با بازيکنان صحبت کرد و به بازيکنان به نوعي با بيان تلاش مسئولان ملوان براي رفع مشکلات مالي تا قبل از سال جديد، روحيه داد. ملواني ها در اين فصل با مشکلات زيادي روبرو بودند و بازيکنان اين تيم چند بار نارحتي خود را از مشکلات مالي اعلام کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها