کد خبر: ۱۱۹۸۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
دبير سازمان ليگ برتر گفت: تغيير برنامه ليگ ربطي به فشار استقلال و اعتراض آنها ندارد.
علي کاظمي در مورد اينکه چرا در برنامه هفته هاي سي و يکم و سي و دوم اعلام شده بازي ها به صورت همزمان برگزار نمي شود اظهار داشت: طبق قانون ما ملزم هستيم در دو هفته پاياني مسابقات را همزمان برگزار کنيم و ما در ادامه مسابقات بايد ببينيم که چه مسابقاتي در صدر و انتهاي جدول نياز به بازي همزمان دارد.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما براي اين برنامه ريزي بايد مسابقات سه تيم ايران در ليگ قهرمانان آسيا را هم لحاظ مي کرديم. در واقع علاوه بر اينکه در دو هفته پاياني بايد مسابقات را همزمان برگزار کنيم به لحاظ تقويم هم شرايط اين کار را نداريم.

دبير سازمان ليگ در پاسخ به اين سؤال که سپاهان نسبت به اين برنامه ريزي معترض است و سرپرست اين تيم اعلام کرده اين تصميم سازمان ليگ براي خوش خدمتي به استقلالي ها بوده است، اظهار داشت: اصلا اين طور نيست. سازمان ليگ از نمايندگان دو باشگاه دعوت کرد تا نقطه نظرات آنها را بگيرد. بعد از اينکه دو طرف پيشنهادات خود را دادند در هيئت رئيسه سازمان ليگ آنها را مورد بررسي قرار داديم و در نهايت با بررسي همه جوانب اين تصميم گرفته شد.

وي تصريح کرد: ما تصميم داشتيم در همان جلساتي که با دو باشگاه داريم تصميم بگيريم اما وقتي به نتيجه نرسيديم در هيئت رئيسه سازمان ليگ تصميم گيري شد.

کاظمي در پاسخ به اين سؤال که پيش از اين اعلام کرده بود امکان برگزاري بازي در تاريخ 10 فروردين وجود ندارد پس چرا در برنامه جديد نيمه نهايي جام حذفي بين استقلال و سپاهان در اين تاريخ گنجانده شده، عنوان کرد: ما همه چيز را لحاظ کرديم. استقلال 14 فروردين در عربستان در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارد و سپاهان 13 فروردين در اصفهان بازي دارد به همين دليل بهترين تاريخ همان 10 فروردين بود. اين را هم بگويم با توجه به محدوديت هايي که در تقويم داريم هر طور ديگري هم برنامه ريزي کنيم نظر باشگاه ها تامين نمي شود و اين طبيعي است که اعتراض داشته باشند. ما در سازمان ليگ شرايط عمومي را مي بينيم.

کاظمي در مورد اينکه گفته مي شود سازمان ليگ به دليل اعتراض باشگاه استقلال اين برنامه را تغيير داده، گفت: اعتراض باشگاه استقلال مگر براي امروز و ديروز است.از همان روزي که برنامه پيشنهادي 9 فروردين را به آنها داديم معترض بودند. پس اين تغيير برنامه بعد از فشار استقلالي ها صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها