کد خبر: ۱۱۹۷۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
الجیش قطر هم مثل تراکتورسازی به عنوان نایب‌قهرمان لیگ کشورش به آسیا آمده است. ضمن این‌که هر دو تیم اولین حضورشان را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کنند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – روز سه شنبه و چهار شنبه هفته جاری نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه های A ، C ، D در مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت ، استقلال با العین امارات در ورزشگاه آزادی تهران ، سپاهان و تراکتور سازی با الغرافه و الجیش نمایندگان کشور قطردر شهر الریان ملاقات خواهند کرد .

 

الجیش تیم ژنرال ها

 

تیم الجیش که متعلق به ارتش این کشور است از جمله باشگاه های جدید التاسیس

این کشور است که از سال 2007 موجویت یافته وبهترین افتخارآن نیز کسب عنوان نایب قهرمانی در سال2012 می باشد که با حریف خود تراکتور سازی هم افتخار هستند واز طرفی هر دو تیم  اولین حضور را درلیگ فهرمانان آسیا تجربه می کنند .

 

موقعیت در لیگ داخلی

 

الجیش در پایان هفته 19 در لیگ 12 تیمی این کشور با 37 امتیاز  که ماحصل 12 برد ، 1 تساوی و 6 باخت بوده در رده سوم قرار دارد ، این تیم در آخرین دیدار خود درسیزدهم اسفند ماه جاری در زمین الوکره توانست با تک گل آدریانوریبیروبازیکن برزیلی خود از سد این تیم عبور کند .

 

بازیکنان خارجی الجیش

 

این تیم در ترکیب خود از 6 بازیکن خارجی سود می برد ، آدریانو ریبیرو واندرسون مارتیز از برزیل ، محمد موتنانی از تونس ، کریم زیانی از عربستان ، سوئل کی جو از کره جنوبی و مصعب محمود که متولد نروژ است ، این باشگاه با سرمایه گذاری و جذب بازیکنان خارجی طی مدت کوتاه چند ساله ، خود را در جمع تیم های صدر نشین این کشور مطرح کرده وبا نگاهی به جدول رده بندی وکیفیت کار این تیم در این فصل مشخص می شود که تنها تیمی است که از مجموع 19 بازی تنها یک تساوی را در کارنامه دارد ودر کنار این موضوع بهترین خط دفاعی را با 17 گل خورده در اختیار دارد ، تیم های السد صدرنشین با 20 و لخویا دوم با 18 گل خورده بعد از الجیش قرار دارند .  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها