کد خبر: ۱۱۹۴۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: باید در 5 بازی باقیمانده تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم جایگاه تیم خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب‌آهن گفت: باتوجه به باخت 6 بر صفر تیم ما در هفته پیش فشار سنگینی رو تیم ما بود.

وی افزود: در نیمه اول خوب نبودیم اما بین دو نیمه به بازیکنان گفتم بروید و فوتبال خود را بازی کنید و دیدید که در نیمه دوم بهتر شدیم. با یک تیم خوب بازی داشتیم چون آنها از بازی خوب خود مقابل پرسپولیس روحیه زیادی داشتند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان افزود: بازیکنان ما در تایم دوم تمام توان خود را گذاشتند. باید در خانه بهتر از این شویم. تیمی که در پایین جدول است، استرس زیادی دارد. اما ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که انتظارات از آنها بالاتر است. آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند که باید فشار و استرس را از خود دور کنند. این فشار و استرس در نیمه اول دیدار مشهود بود.

وی راجع به وضعیت تیم خود گفت: در بازی‌های ابتدایی که مسئولیت تیم را بر عهده گرفتیم خوب شروع کردیم. باشگاه روی ایمون زاید حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما آسیب‌دیدگی او روی خط حمله تیم ما اثر منفی گذاشته است. گرچه ما از اول فصل هم در خط حمله با مشکل مواجه بودیم. تمرینات تیم ما تمرینات تهاجمی است اما وقتی بازیکنی با استرس وارد میدان می‌شود و نمی‌تواند حتی یک پاس ساده هم بدهد نمی‌توان به گل رسید.

مظلومی افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و صاحب ضربات ایستگاهی زیادی هم شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال 5 بازی پیش رو داریم که باید تلاش کنیم جایگاه خود را حفظ کنیم. هفته آینده با تیم خوب صبا بازی داریم و باید تلاش کنیم از جایگاه فعلی پایین‌تر نرویم.

وی راجع به بازی هفته پیش تیم خود گفت: در هفته گذشته 6 گل خوردیم و پس از آن با بچه‌ها صحبت کردیم تا روحیه خود را به دست آورند. آنها هم تلاش کردند و توانستند به شرایط عادی برگردند. قبل از ورود من به هرمزگان این تیم در اینجا حتی به پیکان،‌ تیمی که همه بازی‌های خود را به سایر حریفان واگذار کرده بود، باخته بود اما پس از ورود من، ما توانستیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ را متوقف کنیم. به هر حال توقع از من بالاست.

مظلومی در پایان با اشاره به زمین حافظیه شیراز گفت: هر تیمی به شیراز برود با مشکل مواجه می‌شود. چون بازی کردن روی چمن مصنوعی بسیار سخت است و ما هم شناختی از آن زمین نداشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها