کد خبر: ۱۱۹۴۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هشدار یکی از روحانیون عربستانی به فتنه های دشمنان اسلام علیه امت و واکنش جمعیتها و شخصیتها به بازداشت دو نفر از فعالان سیاسی از مهمترین اخبار آن به شمار می رود.

به گزارش598، خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه راصد، سید هاشم الشخص از روحانیون عربستانی گفت: اقدامات تروریستی که با حمایت دشمنان امت اسلامی انجام می شود با هدف ایجاد جنگ طایفه ای فراگیر در منطقه است.

وی افزود: انفجارهای اخیر در پاکستان، سوریه و عراق نشان داد که تروریسم همچنان به تخریب کشورهای اسلامی و کشتار مردم آن ادامه می دهد.

الشخص بیان کرد: دشمنان امت اسلام خیرخواه امت نیستند و هدفشان ایجاد فتنه و تضعیف جهان اسلام است تا همواره بتوانند بر امت اسلام سیطره داشته باشند.

خبر دیگر اینکه جنبش اصلاحات به ریاست سعد الفقیه با صدور بیانیه ای به احکام صادره زندان علیه عبدالله الحامد و محمد القحطانی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: صدور احکام علیه این دو فعال از سوی آل سعود طبیعی است زیرا اقدامات و فعالیتهای جمعیت حسم از بزرگترین جنایات از نظر آل سعود محسوب می شود.

جنبش اصلاح بیان کرد: "جمعیت حسم" ضمن انتقاد از سیاستهای رژیم سعودی، دروغ های رژیم را برملا کرد، از زندانیان دفاع کرد، فساد دستگاه قضایی را آشکار ساخت، به انحراف و خیانت در موسسات دینی پرداخت و هیبت آل سعود را شکست. در بیانیه جمعیت اصلاح آمده است: این اقدامات اساس آل سعود را هدف قرار داد و ترس مردم را از بین برد.در واقع تظاهرات مردمی در بریده در القصیم از نگاه رژیم تبعات اقدامات جمعیت حسم بود.

این در حالی است که مخلف بن دهام الشمری در واکنش به حکم بازداشت عبدالله الحامد و محمد القحطانی از دستاوردهای این دو و جمعیت حسم تمجید کرد.

حاکم المطیری رئیس حزب امت کویت نیز از صدور احکام علیه این دو فعال انتقاد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها